Ja ikke santHe he ville vært kjedelig om ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke santHe he ville vært kjedelig om ikke
Det nærmer seg nåDa er det snart over for i kveld da:/
Ja, ikke sjokolade engang liksomHehe joda er jo litt uvanlig de ikke liker noe![]()
Ingen grunn til å gi oppHar liksom ikke hengt med her inne på de skravletrådene tidligere... Tenkte jeg skulle prøve nå siden vi bare er i den første dagen av måneden, men åpner tråden og ser det allerede er laaangt over 1000 innlegg... Gir opp før jeg har startet jeg![]()
Har skjønt dette!Nei ikke så veldig lenge
Det er kjedelig :/Hva er greia av å bli kastet ut hele tiden :-/
Ja det er i grunn detKjekt å handle det ja![]()
Ja veldig. Og så ekstremt sutrete:-/. Tror det er ett utviklingssprang på gangEr han kosesyk idag?![]()
Du er langt over målet ditt daDet nærmer seg nå
Ja, er nok det snart nå..Har sett detsnart tomt da
![]()
Hva skal du seHer blir det snart filmDere gjør på
?
HahaDu er vel på 500 du
Nei det må du da ikke gjøreHar liksom ikke hengt med her inne på de skravletrådene tidligere... Tenkte jeg skulle prøve nå siden vi bare er i den første dagen av måneden, men åpner tråden og ser det allerede er laaangt over 1000 innlegg... Gir opp før jeg har startet jeg![]()
Hvilken film? Her er det fotballHer blir det snart filmDere gjør på
?
Og han er 9?Bestekompisen til kb har begynt å like det nå
Slik jeg også tenkte tidligereHar liksom ikke hengt med her inne på de skravletrådene tidligere... Tenkte jeg skulle prøve nå siden vi bare er i den første dagen av måneden, men åpner tråden og ser det allerede er laaangt over 1000 innlegg... Gir opp før jeg har startet jeg![]()
Nei ikke glad i kremLiker du det ikke?