Det er et fint målSkal nå klare 100 innlegg i dag da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er et fint målSkal nå klare 100 innlegg i dag da![]()
Haha...ja venter i spenningDet gjenstår å se![]()
Så bra daTakk,takkble skikkelig fornøyd også
![]()
He he ja jeg ogsåHaha...ja venter i spenning![]()
Ja, jeg sliter så fælt med vonde, kraftige og takvise kynnere, og forstår ikke hva jeg skal kjenne etter for å vurdere alvorlighetsgrad.. Men fått beskjed om å passe på hvis det oppstår blødning.. Syns det er så vanskelig å vurdere, og ble langt fra klokere da jeg snakket med fødenVanskelig å forklare egentlig. Dessuten hadde jeg veldig kraftige magesmerter i tillegg. Men kom og gikk mer. så slapp de . Enda vondere.
Ikke sist jeg sjekketNei er du gal
Hvor ser man sånt?Shit som folk skravler da. 219 på den som er på topp
Er jo standard detteShit som folk skravler da. 219 på den som er på topp
Kos deg med puppeguriFrøkna ville ikke sove ute i vogna sibare ved puppen
jaja, da får pussinga pause litt til da..
Er så koselig når du er enig!Enig med deg jeg
Bad litt for meg ogsåNei nå må jeg bade litt mer,kos dere
Bare bra! Hverdagene går med til jobb, kos og mat. Der da?
Studerer henne mens hun soveKos deg med puppeguri![]()
Takk for detKos deg på shopping og ta det pent![]()
Uffamegdu får ta de nye fram igjen når gnagesår er borte
![]()
Ja, det er forferdelig vanskelig å skille.Ja, jeg sliter så fælt med vonde, kraftige og takvise kynnere, og forstår ikke hva jeg skal kjenne etter for å vurdere alvorlighetsgrad.. Men fått beskjed om å passe på hvis det oppstår blødning.. Syns det er så vanskelig å vurdere, og ble langt fra klokere da jeg snakket med fødenMen men.. Veldig godt at det har stoppet opp hos deg altså!! Fantastisk å tenke på hvilke medisiner vi har her i landet!!
Hender jeg og er zombie altså![]()
Ikke tull en gang. Brukte 1 t og 45 min for å få han til å sove den andre luren sin. Endte med at jeg gikk tur samtidig som jeg vugget vognen. Etterhvert sovnet hanEr han vrien idag?![]()