Skravletråd Oktober

Hvilke innstillinger er det snakk om egentlig? :p har lastet ned og bare brukt liksom...
På første side ab appen, der man kan se varsler og pm osv kan man gå inn på innstillinger og endre antall innlegg pr side;)

Idag skal jeg starte med julegaver! Tenker vi gjør det lett og tråler nettbutikker istedenfor å farte byen rundt med snupps :p
Er like så greit det :) synes det faktisk er bedre også...er ikke så glad i shopping lengre :p

Er bare å prøve om du vil ;)
Pleier til tider å gå vel fort da:p
Bare gi opp å lese alt sammen i alle fall :p

Ja, jeg tror det er løsningen, å ikke lese så mye av det andre skriver :p Innen det er lest har det jo kommet 5-6 nye sider med svar... ;)

Hørtes ut som en god plan det da;) :p

Kjenner jeg virkelig ikke orker å drasse rundt på barnevogna og massevis av poser rundt i byen :p Må bare finne ut hva som er kjekt å gi :)

Ja, jeg tror det er løsningen, å ikke lese så mye av det andre skriver :p Innen det er lest har det jo kommet 5-6 nye sider med svar... ;)
Hvis man leser for mye så rekker man aldri skrive noe selv :p :oops:

Okei. Var inne på innstillinger nå og jeg har 20 pr side;)
Samme som meg det. Syns det fungerer fint. Men kan vel få 10 også. Er det laveste her ihvertfall:)

Kjenner jeg virkelig ikke orker å drasse rundt på barnevogna og massevis av poser rundt i byen :p Må bare finne ut hva som er kjekt å gi :)
Skjønner deg godt :)

Er like så greit det :) synes det faktisk er bedre også...er ikke så glad i shopping lengre :p

Samme her. Likte det godt før, men nå er det bare ork :p krever og så mye planlegging nå kontra før :p

På første side ab appen, der man kan se varsler og pm osv kan man gå inn på innstillinger og endre antall innlegg pr side;)
Okey ;) jeg har 10 innlegg per side...og da blir det jo fort noen sider :p

Samme som meg det. Syns det fungerer fint. Men kan vel få 10 også. Er det laveste her ihvertfall:)
Ja, jeg så det. Synes også 20 er greit, vant til det nå :)

Ser den :p jeg har visst et ganske stort søvnbehov nå som jeg ikke får sammenhengende søvn lengre. B menneske og da:p men legger oss 11. Men trøtt enda når vi våkner mellom 8 og 9 :p

Hehe ja man er forskjellige, jeg har stort søvnbehov når jeg er gravid. Ellers så pleier jeg å gå på 3-5 timer med søvn og innimellom mindre enn det, men alltid slitt med å få sove da så vant til det :P

Det ble brukt mye mer her og før.. Gubben har jobba med foto, så han har lært meg opp...men har glemt ut mye, så nå må jeg friske litt opp igjen :p
Spennende da :))
Jeg ville en liten periode bli fotograf. Men det gikk over :p

Var i seng kl 23 i går kveld, hadde litt problemer med å sovne av, og når jeg endelig var ved å sovne var det en som våknet.
Fikk først sove kl 00:30.
Og så var det opp kl 2, kl 4 og kl 5:30..
Itillegg er ryggen utrolig vond i dag
Trodde lille U var for gammel for økedøgn jeg...

Mannen skulle ha tatt ungene ut for lenge siden slik at jeg fikk jobbet i fre, men går fremdeles rundt i joggebukse.
Eller rettere sagt, han satt seg akkurat ned på du så da ser jeg vel ikke han på en stund.

Lurer på om jeg skal begynne å bli sint snart :rolleyes:
Du er en tålmodig sjel:P
Jeg hadde eksplodert!

Back
Topp