Skravletråd Oktober

Jobb på meg:D spaningsøvelse idag..
Du da?

Er spaningsøvelse gøy da?

Ikke stort nå er det bare middag og følge frøkna på balletten igjen på lista mi :) lillebror sover litt nå så skal vi dusje når han har våknet og spist.

Ikke rart med bare 1818 innlegg
Tenkte samme jeg også, men fordel for meg også da:p
Slipper stress. Selv om jeg var langt over målet denne måneden :p :rolleyes:

Hvorfor?:p vanesak eller? Jeg elsker helgene når mannen står opp med henne i 9 tiden, og så få jeg likevel sove til 11 :p

Vanesak og så blir jeg helt ødelagt av å sove lenge eller legge meg igjen etter jeg har hvert våken... så jeg er som regel oppe i 7 tiden i helgene om ikke før :P

Jeg hadde planer om å rigge meg forran tv med det trådløse tastaturet, men tastaturet er borte vekk. Vet jeg sist såg det før vi fikk besøk av en som stjeler, så da spørs det om han har stjelt det, eller om jeg har gjemt det... Borte er det iallefall
Æsj da:( håper det dukker opp!

Vanesak og så blir jeg helt ødelagt av å sove lenge eller legge meg igjen etter jeg har hvert våken... så jeg er som regel oppe i 7 tiden i helgene om ikke før :P

Ser den :p jeg har visst et ganske stort søvnbehov nå som jeg ikke får sammenhengende søvn lengre. B menneske og da:p men legger oss 11. Men trøtt enda når vi våkner mellom 8 og 9 :p

Back
Topp