Håper dere får en super dagJa si det du. Gubben skal i møte ang svigerfar og trening i kveld så jeg får se hva jeg og mini gjør![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere får en super dagJa si det du. Gubben skal i møte ang svigerfar og trening i kveld så jeg får se hva jeg og mini gjør![]()
God morgen til deg ogsåYey ny måned, og ny skravletråd![]()
God morgen![]()
Good morningGod morgen!hurra for ny tråd!
God morgen!snart helg!
![]()
Langhelg er alltid vel fortjent vel?Langhelg er deilig. Og velfortjent!!!
God morgen til deg også.God morgen alle sammen![]()
Ny herlig dag. Og spennende med kommende krav for oktoberGod morgen
En ny herlig dag! Ha en flott dag folkens![]()
God morgenGod morgen deretitter innom en liten tur. Har hatt en travel uke. Har en dag igjen før jeg tar fri fredag og mandag - så får en liten langhelg da. Det blir så deilig!
God morgenGod morgen alle sammen!
Har aldri vært med på disse skravletrådene da jeg føler de går litt "fort".. Men jeg tror jeg vil prøve henge litt med denne gang!![]()
God morgen snuppaHei og god morgen!!
Haha, jeg synes jeg et tidlig på'n, men her har dere skravla mye allerede![]()
Ha en fin dag :-D
God morgen til deg også.
Planer for dagen?
Så kos <3Alltid helg herpå en måte. Siden jeg går hjemme med lillegutt
![]()
Føler det er ekstra fortjent denne uka. Hatt mye å gjøre på jobbLanghelg er alltid vel fortjent vel?![]()
Veldig deiligGod morgen
Så deilig med langfri!
Hodepine er ikke noe særligAkkurat nå er eneste plan at jeg håper hodedtverken jeg la meg med i går og stod opp med skal forsvinneog kose med lillegutt.
Synes alltid det er mye å gjøre på jobb jeg...Så kos <3
Føler det er ekstra fortjent denne uka. Hatt mye å gjøre på jobb
Veldig deiligplaner for dagen?
Nei, det er det ikke. Noen er i en egen liga. Men vips så er du i full skravling du ogsåNy måned, nye muligheterAltså, ikke lett å holde følge med veteranene her inne
![]()
Og nå henger du fint medGod morgen. Ble ikke med jeg heller før i september
. Klarte aldri henge med
![]()