Skravletråd Oktober

God morgen dere :) titter innom en liten tur. Har hatt en travel uke. Har en dag igjen før jeg tar fri fredag og mandag - så får en liten langhelg da. Det blir så deilig!

God morgen alle sammen!
Har aldri vært med på disse skravletrådene da jeg føler de går litt "fort".. Men jeg tror jeg vil prøve henge litt med denne gang! :)

God morgen alle sammen!
Har aldri vært med på disse skravletrådene da jeg føler de går litt "fort".. Men jeg tror jeg vil prøve henge litt med denne gang! :)
Av og til går det litt fort, men da følger du bare 'dine' dialoger og så henger du med likevel ;)

God morgen dere :) titter innom en liten tur. Har hatt en travel uke. Har en dag igjen før jeg tar fri fredag og mandag - så får en liten langhelg da. Det blir så deilig!
Langhelg blir bra da! Det skal jeg ha også. Bare ca 8 timer jobb først :D

Av og til går det litt fort, men da følger du bare 'dine' dialoger og så henger du med likevel ;)

Må nesten bli slik :')
Har ikke nubbesjans til å følge med på alle de fleretusen sidene som blir å komme :))

Hei og god morgen!!

Haha, jeg synes jeg et tidlig på'n, men her har dere skravla mye allerede :-P

Ha en fin dag :-D

God morgen alle sammen!
God morgen :-). Ble ikke med jeg heller før i september :-). Klarte aldri henge med:-)

God morgen :-). Ble ikke med jeg heller før i september :-). Klarte aldri henge med:-)

Jeg skal prøve gi det en sjans nå i oktober! Føler ikke jeg har sjanse til å følge med overhodet, men! :p

Bah.. Våknet opp dritkvalm :( Og føler jeg må kaste opp hvert sekund..

Dilemma - skal jeg på jobb eller ikke? Skogstur langt fra do med 25 små.. Hm

Er vel kanskje det beste å holde seg hjemme om du tror du blir å spy..?
God bedring ♡

Har ikke hatt tid til å lage enda, flott du lager Kengu.
Legger du statistikken og informasjonen fra Tamara i hovedinnlegget?

Ikke på jobb...

Back
Topp