Okei. Sikkert greit med noen ekstra stopp for baby ja
Liker han å kjøre bil?
Ja, han liker det heldigvis
Sovner fort...håper han sover mye av turen nå og.. Ellers blir det vel fort kjedelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Sikkert greit med noen ekstra stopp for baby ja
Liker han å kjøre bil?
Så braHei
Her er alt bra
Hvordan går det med dere?
Det er jo bra, satser på at det blir mye soving på denne turen ogsåJa, han liker det heldigvis
Sovner fort...håper han sover mye av turen nå og.. Ellers blir det vel fort kjedelig![]()
Så bra, allerede 3 uker ja. Tida går så utrolig fort. Snart over i november også nåSå bra
Her er alt supert! Lille O er litt av et vidunderbarnstorkoser oss❤
Tiden går så fort...3 uker i morgen allerede![]()
Kjenner til det duFor det meste er den bedre, men fryktelig tung i hodet, men det kan han noe med en lien en som ikke lar meg slappe av og roper mamma hele tiden
Ååh...da kan jeg skjønne de gleder segJa, blir første gangen![]()
Hei på duHeihei!
Hvordan går det med dere jenter?
Lenge siden jeg har vært inne nå![]()
Ja,og plutselig er julen herSå bra, allerede 3 uker ja. Tida går så utrolig fort. Snart over i november også nå![]()
Ja, det går nok veldig fortJa,og plutselig er julen her![]()
Har nettopp vært ute på en trilletur og fått luften hunden samtidigHei på du
Alt bra her! Du driver med da?![]()
Det gjør jeg ogsåJa, det går nok veldig fort
Gleder meg til desember![]()
Han kommer hjem søndag kveld, men frøkna skal i barnehagen i morgen.Kjenner til det du
Håper du får litt hvile når mannen kommer hjem..
Prøver å holde meg unna julevarene her også, men frister veldig med julebrus altsåDet gjør jeg også![]()
Lengter etter å drikke julebrus og spise pepperkakerikke noe gøy å gå i butikken nå
![]()
Jaaa! Gleder meg til 1.desemberPrøver å holde meg unna julevarene her også, men frister veldig med julebrus altså![]()
![]()
Høres idyllisk utHar nettopp vært ute på en trilletur og fått luften hunden samtidignå ligger lille O i vuggen å sover og jeg har fått spist lunsj
![]()
Du da?
Skal ikke klage i allefallHøres idyllisk ut
Jeg har nettopp trent og tatt en dusj...nå må jeg i butikken og snart hente gutta mine![]()
Har han dratt allerede?!Han kommer hjem søndag kveld, men frøkna skal i barnehagen i morgen.
Han har tatt seg fri på mandag slik at jeg skal få sovet ut da![]()
HAHAPÅ RADIOEN SA DE NETTOPP AT DET ER CAPS-LOCK DAGEN! DET ER TYDELIGVIS EN DAG FOR ALT!![]()
Ja, det gjør jeg ogsåJaaa! Gleder meg til 1.desember![]()