Skravletråd Oktober

Stille her i kveld, hva holder dere på meg?

Jeg sitter og venter på maten som står i ovnen, hører på mannen som holder på å legge eldste og skriver på kveldens blogginnlegg
Jeg kom akkurat hjem, har vært en travel dag på jobb, også rett bort etter jobb. Nå skal tuppa sove og jeg skal fikse litt på vaskerommet etterpå.

Jeg sitter å hører på katten som snorker borti godstolen sin, mens jeg venter på kjærest og hunden som er ute på tur:) Lurer på om vi kanskje skal bestille oss noe å spise.. Hadde egentlig handla inn til steik, men han sovna på sofaen, og fikk ikke vekt han før rundt kl 19:p Utslitt stakkar.. Men nå har han en uke ferie!:D ooog mest sannsynlig er det 4uker til neste gang han drar på reisejobb (y) <3

Stille her i kveld, hva holder dere på meg?

Jeg sitter og venter på maten som står i ovnen, hører på mannen som holder på å legge eldste og skriver på kveldens blogginnlegg
Nettopp fått mini over i egen seng og fått sjekket kaken. Den er ennå litt lunken så venter med å hive den i kjøleskapet. Håper gubben kommer hjemom før han skal lufte hunden og hente broren på flyplassen :-)

Back
Topp