Ser på kamp,mann lager middagStille her i kveld, hva holder dere på meg?
Jeg sitter og venter på maten som står i ovnen, hører på mannen som holder på å legge eldste og skriver på kveldens blogginnlegg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser på kamp,mann lager middagStille her i kveld, hva holder dere på meg?
Jeg sitter og venter på maten som står i ovnen, hører på mannen som holder på å legge eldste og skriver på kveldens blogginnlegg
Jeg kom akkurat hjem, har vært en travel dag på jobb, også rett bort etter jobb. Nå skal tuppa sove og jeg skal fikse litt på vaskerommet etterpå.Stille her i kveld, hva holder dere på meg?
Nettopp fått mini over i egen seng og fått sjekket kaken. Den er ennå litt lunken så venter med å hive den i kjøleskapet. Håper gubben kommer hjemom før han skal lufte hunden og hente broren på flyplassenStille her i kveld, hva holder dere på meg?
God kveldGod kveld![]()
Bra med dere?
FlottGod kveld. Går bra her
. Trøtt kjenner jeg
![]()
Hva får hanHurra, endelig fwrdig med julegaven til kb!
Kaaake? Hm hvilken kake?Nettopp fått mini over i egen seng og fått sjekket kaken. Den er ennå litt lunken så venter med å hive den i kjøleskapet. Håper gubben kommer hjemom før han skal lufte hunden og hente broren på flyplassen![]()
Det er jo braKjenner jeg har trent idag![]()
Js vurderer detFlott![]()
Tidlig senga da kanskje?
SjokoladekakeKaaake? Hm hvilken kake?
Ja de sier så:-DDet er jo bra![]()
Planer i morgen da.)?Js vurderer det. Tidlig opp i morgen
![]()
Kommer på besøk jegSjokoladekake![]()
Nå kjøpte jeg nemar t-skjorter + fc barcelona hettegenser, har kjøpt mer fra førHva får han=`?
Nemar, hva er detNå kjøpte jeg nemar t-skjorter + fc barcelona hettegenser, har kjøpt mer fra før
Ååh, ekke det typisk da :/ rett i retur?