Skravletråd Oktober

Driver å spiller litt wordfeud mens jeg venter på at vaskemaskinen blir ferdig... men en ting er sikkert, jeg er ikke noe god på ord Haha

Greit med noe enkelt da ja:)
Jepp ;) Har ikke tid til noe avansert da. Og i tillegg må jeg nå noen uker holde meg unna alt som kan inneholde spor av melk. Så da blir det ikke så avansert når jeg lager her alene.. Samboeren er flink til å lage diverse, men han sitter jo ikke å ammer og ammer, og så er han halvveis utdannet seg som kokk. Så han er jo flink med mat

Jepp ;) Har ikke tid til noe avansert da. Og i tillegg må jeg nå noen uker holde meg unna alt som kan inneholde spor av melk. Så da blir det ikke så avansert når jeg lager her alene.. Samboeren er flink til å lage diverse, men han sitter jo ikke å ammer og ammer, og så er han halvveis utdannet seg som kokk. Så han er jo flink med mat
Skjønner den :)
Er det for babyen sin del du må holde deg unna melk eller er det noe annet?

Ja gjør det:-). Koser meg somregel med han i armkroken når han har sovnet men trenger ett par timer for meg selv på kvelden også:-)
Er kos med armkrok-kos :) Kose meg med kos her også. Her elsker hun å ligge oppover mot den ene skuderen min. Med hodet på brystet.
Man trenger det ;) Fikk 1,5t i sofaen med alenetid mens hun sov i vogna etter turen. Var deilig :)

Back
Topp