Ja, det var det. Tror nok det blir en del flere med i kampen nåTror jeg skal gå for kaffemaskin jeg. Overkommelig krav også
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var det. Tror nok det blir en del flere med i kampen nåTror jeg skal gå for kaffemaskin jeg. Overkommelig krav også
![]()
Er ikke det koselig?Jeg er sur, svigers kommer i dag.
Hørtes jo veldig rart ut da:/Hmmda vet ikke jeg hvorfor
![]()
Jeg prøver å overbevise gubben om en fancy kaffemaskin. Ikke så vellykket enda :-/Så fancy ut den ja
Vi har allerede en ganske fancy maskin da![]()
Kult. Hadde det for lenge siden. Men nå har jeg liksom ikke hatt tid til å holde på så mye lenger.. :/Her går det i photoshop![]()
Tror også detJa, det var det. Tror nok det blir en del flere med i kampen nå![]()
Huff...tiden går så fort?!Bare rett i underkant av 2 måneder igjen av permisjonen :-/. Hvor ble den av?:-/
Og jeg synes 1 tar plass![]()
Det skjønner jeg veldig godt. Håper du finner det. Eller at moren har vett til å komme tilbake med det?Ja, veldig! Blir så mistenksom når noe er borte
Jeg ga opp appen jegBytter litt på jeg![]()
Så fancy ut den ja
Vi har allerede en ganske fancy maskin da![]()
Vi skal til sarpsborgHvor skal dere?
Her var det vel mannen som var mest giraJeg prøver å overbevise gubben om en fancy kaffemaskin. Ikke så vellykket enda :-/
Haha slik var jeg også som litenHaha jeg syntes og det når jeg bare hadde frøkna, hu er nå 8,5 så tar litt plass. Men hun ligger faktisk veldig rolig om lillebror også ligger i senga. Men om det bare er oss 2 i senga mi så er hu helt grusom og jeg har de beina hennes overalt![]()
Kjipt værGod morgen her bøtter det ned ;/
Nei månedens målDagens mål?
Håper ikke det blir alt for mange daTror også det![]()
Gubben mener det holder med en vanlig kaffemaskin hanHer var det vel mannen som var mest gira
Alle som kommer på besøk elsker kaffen da![]()
Ja vi skal på superlandUte på tur?