Skravletråd Oktober

Ja merker formen er mye bedre enn igår:). Droppet babysvømming just in case da han var litt ekstra sutrete i morges men det tok seg opp ila dagen:). Og i ettermiddag/kveld har han vært helt turbo
Er det ikke deilig? Første friske dag er alltid godt for mammahjertet!
 
Er det ikke deilig? Første friske dag er alltid godt for mammahjertet!
Jo nyter det :). Så får vi håpe han lærer å sovne av seg selv nå:). Har 27 dager igjen av permisjonen og hadde vært herlig å hatt litt av permisjonen hvor jeg slapp å bruke halve kvelden på å sitte på soverommet å få han til å sovne
 
Jo nyter det :). Så får vi håpe han lærer å sovne av seg selv nå:). Har 27 dager igjen av permisjonen og hadde vært herlig å hatt litt av permisjonen hvor jeg slapp å bruke halve kvelden på å sitte på soverommet å få han til å sovne
Den ser jeg absolutt!
 
Plutselig løser det seg.
Håper for deres del fortesf mulig såklart!
Krysser fingrene :). Har heldigvis 5 uker ferie etterpå så begynner ikke på jobb før 2. januar. Men hadde trodd og håpt han ville klart det for lenge siden. Lyst på flere barn også etterhvert men da hadde det vært kjekt om han kunne sovne selv ihvertfall. Nesten avskremt for flere barn :p
 
Da så :p
Vi har det på, men...
Sjeldent folk kommer her i blokka, selv om vi bor i 1.etasje...
Når de minste går ut er det midt i leggetiden til mini som ennå ikke sovner selv;-). Så hvis vi skulle hatt alle forstyrrelsene med barn som går halloween hadde vi vel holdt på ennå med legging:). Får heller ha på utelys neste år;-). Barna får sikkert mer enn nok snop uansett:)
 
a87dd8ed086b3e0a28bd42bb0a0c5773


Første toalettmappe-forsøk ferdig. Og overraskende nok ble den en suksess ;)
Så lekker den var!:D
Du er flink!
 
Back
Topp