Skravletråd nr 1

Wheee! Da har jeg bestilt VUGGE!! 

ORIGINAL: Goth.mummy

ORIGINAL: avelilith

ORIGINAL: Goth.mummy

Ja det er koselig, men tungt til tider. Er glad hun er mer voksen når baby kommer :)
Har nå to katter, katt nr 1 trivdes veldig godt med å få selskap!

Mange som er hysteriske fordi jeg har katter og skal ha baby.. Er det mulig å bli gammeldags?

Ja selv om de er utrolig skjønne når de er så små, så er det mye styr med de. Min yngste pus (klore) er nå 1 1/2 år, så ute av det verste nå [:D]
Har som sagt selv 3 katter og skal ha baby... de fleste av venninnene mine har og katter og unger og der går det helt greit. Kan ikke skjønne at ikke det skal gå bra?!?!?

Kattungen er noe av det søteste jeg har sett, med is blå øyne.. Men fy når hun får rampekick! Da er hun ikke såå søt lenger, hihi.

Nei folk er så dramatiske og sier katta kommer til å ta livet av ungen!
Ved å sove på fjeset til barnet..  Har du hørt? Jeg blir da å følge bedre med enn det.. Mange som også spørr når jeg skal kvitte meg med dyrene mine før ungen kommer ?? Makan, de er sprø hele gjengen..

Ecinnaj:
Så kooselig! Aww, for en sjarmør! Hva slags bilstol gikk dere for da?
Mannen min bryr seg ikke om utstyret i det store og det hele han. Teiten! Men det kjekke er jo at jeg får bestemme alt! :P

hehe ja han kan om han vil [;)]
vi kjøpt den av broren t sambo :D brukt knapt et år :D recardo stol. verd 4500 men vi kjøpt den t 1500 :D
sambo stresse itj me d han heller næj. men d va væll bare for at broren hass villa ha den ut av huse no :P
ja d e utroli kjækt da [:)] manjfølk bryr sæ itj så my om kåss ting sher ut, bare d e praktisk for dæm :D hehe

Ang katt så mærke æ å at folk e så hysterisk t d. sia at den hoppe oppi vogna å senga å sånt. men seff ska en jo føll me d :S sher den at folk e litt mer skeptisk på kattunga, men d e jo pga toxiplasma(veit itj om d skrives sånn æ) bakterien som kan gjør t abort på kvinnfolk å sykdom hos barn. men e en vant me katta å har hadd d ei stund så går d nokk bra :D
vi ska hent katta mi i påska vi :) den har bodd t mor mi mens æ har gådd på skole. så no når ho flytte t sverige så tar æ han heim :D:D å mamma e skeptisk t at æ ska ha katta.

Hvilken vugge har du bestilt Goth.mummy?[:)]

har også bestilt meg en sånn! :D

http://www.meminishop.com/?page_id=3&category=12&product_id=3

Herregud den var nydelig[:D][:D][:D][:D]
Ligna litt på sengen som jeg har[;)]

Lurer litt på noe jeg??
Tar alle tran og sånn? Jeg tar tran[:'(] Holder på å spy hver gang.. Tar også vitaminer for gravide og andre vitaminer..
Overdriver jeg?:P

ORIGINAL: Ecinnaj

ORIGINAL: avelilith

ORIGINAL: Ecinnaj

I dag slutta sambo tiliar på jobb[:)] da han kom heim hadd han me en overaskelse, han hadd vårre å henta bilstol'n [;)] så han villa overask mæ. sku egentli jobb t 21 men kom heim i 4 tia [:D] søt han e :)

Så morro med overraskelse og at han kom tidlig hjem. Mannen min fikk overraskende fri i dag, så det var flott, da fikk jeg litt hjelp til å handle og! [:D]

hehe ja [;)] utroli koseli at han jr sånt :D
bra d da [:D] kos at en får tia t å handle sammen å :D
dåkk får ha go påske å kos dåkk masse [:)]

Thanx :D riktig god påske te dere og [:D]

Hehe så søt vugge! Den var koselig! )

Ang. katter: jeg skal ihvertfall ikke kvitte meg med noen av kattene! Men de skal jo ikke sove i samme rom da.... om natten har de eget rom / er ute (de har katteluke ut fra det romet) og om dagen, da passer en jo på!

Ecinnaj: Wow, recardo er jo noen av de beste bilsetene det går an å få tak i.... koster litt, ja men de er jo j.... bra. Men når en kjøper de brukt av noen du kenner, da går det jo an. Vi har kjøpt sånn fra Brio, vi da.....

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Lurer litt på noe jeg??
Tar alle tran og sånn? Jeg tar tran[:'(] Holder på å spy hver gang.. Tar også vitaminer for gravide og andre vitaminer..

Nope, det er jo anbefalt å ta tran og vitaminer. Selv tar jeg trankapsler da, siden sånn flytende Tran... nei grps, det går ikke ned. Men sånn kapsler går greit (siden det skal være avgjørende for intelligensen til barnet...) Flink du er som tar sånn flytende!!! [:D]

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Lurer litt på noe jeg??

Jeg tar trankapsler og vitaminbjørner jeg bare.. Trenger ikke å ta "overdose", for det er jo ikke bra for kroppen å få for mye av enkelte vitaminer..[;)]

meg og sambo fant ut i dag at bikkja vår ikke liekr fargen gult:P

han tok på seg sine gule fotballsokker rett før han skulle på fotball trening og Lille Mina ( valpen vår) fikk hysterisk anfall XD

Hun løp rundt etterbena til sambo og skulle absolutt bite og riva av han sokkene og hun ga seg heller ikke før hun fikk noe annet gult å bite[:D] hihi
Det har hun holdt på med i hele kveld og jeg sitter bare å ler, hun bjeffer og piper og knurrer mot  de gule sokkene hun har fått XD
Jeg har aldri sett på makan:P

Synes jeg ser den for meg, hihi, så søt med en liten valp [:D]
Da er det bare å la vær å kjøpe gule ting te ungen da [:D][:D]

Katter: Jeg tror det blir å gå bra, bare man tar ansvar og følger med! Barn og dyr burde uansett ikke være sammen uten tilsyn syns jeg! Ulykker skjer, og verken barna eller dyrene mener det vondt. Hysteriske foreldre generasjonen vår .. :p

Og skikkelig lol ang hunden + gult! Hihi.. Snodig ting å reagere på..
Hvor gammel er hun?

Jeg gleder meg så masse til å få vugga til baby! Jeg fant den her på forumet fordi Valsbu kjøpte seg en slik!Så takk til henne :) Som jeg sa i hennes tråd, så var jeg først skeptisk til vugge fordi det føltes så bortkastet siden den bare kunne brukes en liten stund for så å måtte gjemmes bort. Denne har derimot en funksjon og kan beholdes etterpå!! :D

Første store kjøpet til baby <3

Også må jeg si at jeg er lei av å bla tre sider hver dag på forumet. Bare i dag ble det laget 3 sider verdt med tråder! FOR ET ROT! D:

Ja da får vi som orker bruke skravletråden da [:D]

Ska ut me sambo å lægg om t sommer dekk :D endelig [;)] bynne å bli lei av å hør piggan no :)

Dåkk ska i dag da ?

I dag skal jeg vel fortsette å bli forvirret av barnevogner.. Leser meg ihjel snart!

Også må det vaskes og ryddes her hjemme. Skal gjøre mer plass på datarommet ved å kaste det gamle databordet.

I dag har vi ikke like knall vær som i går.. Kjipern ettersom jeg egentlig hadde planlagt liten pølsegrilletur! Vi får heller ta det i morgen..

Ellers så føler jeg meg besatt av babyting!
Tenker på alt utstyret nesten hele tiden.. Hva slags vogn vi skal velge. Hvor skal vi få penger til alt?Skal jeg bestille det og det nå? Hva slags ditt og datt trenger man? Lurer på om jeg kan lage en sånn.. etc!!

Føles litt ut som om jeg holder på å bli helt babygal!
Tenk at jeg er så utålmodig allerede nå! [:D]

Noen andre som føler seg utstyrsgale for tiden??

En lite sak om min mann og baby:

I dag spurte han om jeg hadde sovet godt. Joda, jeg sov tungt og godt i hele natt jeg. Jeg hadde visst holdt han ganske så godt fast (han knør så forferdelig i senga,og det er direkte ubehagelig nå som jeg har mage :P) mens jeg la i armkroken på han. Magen lå selvfølgelig mot siden hans.
Så i natt hadde han våknet av at baby sparket han så masse i siden og det kilte så fælt

oi oi, jeg var så pessimistisk i dag!

og hadde et par sinte hormon utbrudd på besøket og dyrene.. OI OI,da ble jeg FLAU :(
Burde ikke jeg begynne å få litt kontroll nåå?? Liker ikke å kjefte og smelle..

men folk trenger da ikke komme inn med våte sko heller!

Hehe, LITT hormonoverskudd [:D] Hørtes veldig kjennt ut! Det med å bli helt babygal forresten og [:D].
Vi skal på en liten shoppingtur nå, vi.

Back
Topp