Skravletråd nr 1

Ja av og til eksploderer man over de snodigste ting.. :/

Jeg vil også på babyshopping!! Det kløør i fingrene :P

d med gravide på kjøkkenet: her om dagen skulle jeg lage middag til samboer kom hjem fra jobb. så skulle eg smelte smør. putet hele kjelen m smør i mikroen. da ble samboeren møtt med en forferdelig lukt og jeg springende ut døra m kjelen.uff. han bare ristet på huet: jaja du lager middag igjen ser eg.

men kan ikke skylde på graviditeten. eg er dårlig på kjøkkenet, men gir ikke opp=) skal bli flink en dag!:D

Uventet: Hihi.. Må innrømme jeg lo ganske godt her nå!

Er bare å stå på det! Gå i kurs hos moren din eller noe? Da blir du flink på en fei!

Dette var en tråd etter min smak [:D]

Goth.mummy:  Det var en skikkelig genial vugge du har bestilt! jeg skal ha vugge i stuen for dagsoving tenker jeg.. Så har det seg sånn at vi har en som både jeg, søstra, mamma, morfar og mange andre har brukt.. Så den har vordende oldemor tatt på seg oppgaven med å trekke om og kjøpe ny madrass.. Jeg er litt skeptisk fordi jeg er redd den vil ta mye plass, men da bare setter jeg den i boden om det irriterer meg.. hehe..

Og når det kommer til gravide på kjøkkenet: jeg skulle lage en kopp te til meg og min kjære.. Så skulle jeg hente sukkerskålen fra skapet.. men den fant jeg jo ikke.. Romsterte alle skap og satte meg omtrent ned på kjøkkengulvet og grein av fortvilelse.. Da hørte jeg min kjære si: Åh, disse søte hormonene dine Tonje.. du topper deg selv hver dag [;)] Så kom han og skulle hjelpe meg å lete.. Så ser jeg han åpne kjøleskapdøren.. og jeg setter i gang med å småkjefte på han.. hvordan kunne han tro at sukkeret stod der liksom?? Så rister han bare på hodet og tar ut sukkerskålen [&:] Stakkar menn som må holde ut med gærne gravide kvinnfolk sier nå jeg bare...

^

Åh, det er så gøøy å lese sånne historier!! :D
Da vet man at man ikke er det eneste gravide monsteret som valser surrer og syter rundt omkring.. :P

Ang vuggen..så ble den avbestilt..[:(]  Vi skal visstnok også ha sånn arvevugge.. Og jeg er så SKUFFA! får jeg hadde jo bestilt den og alt. men pga svigermor så måtte jeg avbestille den.. Vi har ikke plass til to vugger vi, så da blir d bare arvevugga...

Den er sikkert fin (jeg har ikke sett den en gang) og det er jo veldig koselig gjort! Men jeg føler hun kunne sagt noe før, så jeg ikke hadde bestilt denne her og gledet meg til det.

Ta det helt med ro, du er slettes ikke den eneste tikkende hormonbomben som surrer rundt [8D] Jeg får titt og ofte høre det av min kjære: Nå er det hormonene sin skyld igjen vel?? [;)] Er egentlig ikke så ille jeg, men glimter stadig vekk til... Sjarmerende?? Jaaaaa!

Så kjipt at du måtte avbestille... Hadde ikke svigermor informert deg om arvevuggen før?? det var jo merkelig?? MEN, det er jo ekstra stas med arvevugge da [:)] 

haha, skjønner akkurat hva du mener!! Hormoner er noe dritt.. Man blir jo rett og slett helt gal. :P

Nei, jeg visste ingenting! Hun skulle overraske oss, men ja.. Utstyr syns jeg blir dumt å overraske med. Man vil jo liksom begynne å få ting på stell!

Herregud vår er STRESS!

Skulle bare på en liten handletur i dag, manglet litt påskegodt og støvsugerposer.. SÅ er det jo blitt mildvær,så masse snø har smeltet!! Ergo, masse vann og sørpe.

Så vi måtte kjøre over en vanndam. Men den viste seg å ikke være særlig dam, men ELV! Herregud, hele bilen druknet.. vi fikk stopp flere ganger midt i den! Jeg syns det var kjempeskummelt.. Vi klarte endelig å komme oss over den, og trille inn på en parkeringsplass.. Og der ble vi stående.. Vi måtte styre i to timer, ør vi til slutt ga opp og fikk slept bilen hjem.. håper den bare trenger å tørke, for den er bare lånt! D:

Så handleturen ble jo mildt sagt kaotisk.
Etterpå dro jeg til mamma, og hun fôret meg så masse.. Jeg tror jeg EKSPLODERER snart det er så traaangt inni meg!! *syte syt* Jeg tror hun tror jeg spiser for 2 voksne personer, hun stappa i meg midda,g stor prosjon, jordbær, og masse sjokoladekake. Så litt mer middag. Så litt smågodt. Herregud jeg er så mett!! Også måtte hun jo mase om at jeg er så stoooooor til å være så "kort" på vei. Jesus, er magen min så svær da? :P

Men det var veldig koselig å bli bortskjemt av mamma sin da :)

Oh så deilig! Mi mamma bor ganske langt unna, så blir en stund til hu kan skjemme meg bort igjen [&:] Hadde svigerfar på besøk i dag, og han ville bygge vugge til oss! Det synes jeg var kjempekoselig! Og dama hans skal strikke babyteppe og hentedress med bukse, jakke lue og sokker [:D] Så søt, det blir koselig. Hun er kjempeflink til å strikke ( i motsettning til meg [:(]).

Forøvrig klager min sambo og regelmessig over disse hormonene mine.... skjønner vel godt det da... blir litt hissig til tider over egentlig ingenting. Men han har en utrolig søt evne til å bare ta rundt meg og kose meg blid igjen .

Back
Topp