Herregud vår er STRESS!
Skulle bare på en liten handletur i dag, manglet litt påskegodt og støvsugerposer.. SÅ er det jo blitt mildvær,så masse snø har smeltet!! Ergo, masse vann og sørpe.
Så vi måtte kjøre over en vanndam. Men den viste seg å ikke være særlig dam, men ELV! Herregud, hele bilen druknet.. vi fikk stopp flere ganger midt i den! Jeg syns det var kjempeskummelt.. Vi klarte endelig å komme oss over den, og trille inn på en parkeringsplass.. Og der ble vi stående.. Vi måtte styre i to timer, ør vi til slutt ga opp og fikk slept bilen hjem.. håper den bare trenger å tørke, for den er bare lånt! D:
Så handleturen ble jo mildt sagt kaotisk.
Etterpå dro jeg til mamma, og hun fôret meg så masse.. Jeg tror jeg EKSPLODERER snart det er så traaangt inni meg!! *syte syt* Jeg tror hun tror jeg spiser for 2 voksne personer, hun stappa i meg midda,g stor prosjon, jordbær, og masse sjokoladekake. Så litt mer middag. Så litt smågodt. Herregud jeg er så mett!! Også måtte hun jo mase om at jeg er så stoooooor til å være så "kort" på vei. Jesus, er magen min så svær da? :P
Men det var veldig koselig å bli bortskjemt av mamma sin da :)