Ulve~Mamma
Elsker forumet
Her kan vi skravlesyke snakke om alt vi vil! Prat om hva du vil :)
(innenfor rimelighetens grenser såklart)
Så skravle i vei jenter!
(innenfor rimelighetens grenser såklart)
Så skravle i vei jenter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ecinnaj
I dag slutta sambo tiliar på jobb[:)] da han kom heim hadd han me en overaskelse, han hadd vårre å henta bilstol'n [;)] så han villa overask mæ. sku egentli jobb t 21 men kom heim i 4 tia [:D] søt han e :)
ORIGINAL: Goth.mummy
Ja det er koselig, men tungt til tider. Er glad hun er mer voksen når baby kommer :)
Har nå to katter, katt nr 1 trivdes veldig godt med å få selskap!
Mange som er hysteriske fordi jeg har katter og skal ha baby.. Er det mulig å bli gammeldags?
ORIGINAL: avelilith
ORIGINAL: Ecinnaj
I dag slutta sambo tiliar på jobb[:)] da han kom heim hadd han me en overaskelse, han hadd vårre å henta bilstol'n [;)] så han villa overask mæ. sku egentli jobb t 21 men kom heim i 4 tia [:D] søt han e :)
Så morro med overraskelse og at han kom tidlig hjem. Mannen min fikk overraskende fri i dag, så det var flott, da fikk jeg litt hjelp til å handle og! [:D]
ORIGINAL: avelilith
ORIGINAL: Goth.mummy
Ja det er koselig, men tungt til tider. Er glad hun er mer voksen når baby kommer :)
Har nå to katter, katt nr 1 trivdes veldig godt med å få selskap!
Mange som er hysteriske fordi jeg har katter og skal ha baby.. Er det mulig å bli gammeldags?
Ja selv om de er utrolig skjønne når de er så små, så er det mye styr med de. Min yngste pus (klore) er nå 1 1/2 år, så ute av det verste nå [:D]
Har som sagt selv 3 katter og skal ha baby... de fleste av venninnene mine har og katter og unger og der går det helt greit. Kan ikke skjønne at ikke det skal gå bra?!?!?