Skravletråd nr 1

Ulve~Mamma

Elsker forumet
Her kan vi skravlesyke snakke om alt vi vil! Prat om hva du vil :)
(innenfor rimelighetens grenser såklart)

Så skravle i vei jenter!

Jeg kan starte da :P

Sambo fikk nettopp en kjøttdeig til å eksplodere i mikroen! Mannfolk på kjøkkenet sier jeg bare. Her har en gravid kvinne cravings på gryterett så eksploderer hele kjøkkenet! :P Mikroen ble i hvertfall vasket og shina!

Bebis sparker vilt og vil også ha gryterett.

Sier bare gravide jenter på kjøkkenet å jeg..
Jeg satte på oppvaskemaskinen før idag og rydda ut nå istad.. Hva ser jeg i bunnen? Jo, der ligger seff den tabletten med såpe MED plastikken på.. Den hadde jeg jo glemt å ta av.. Så da var det inn igjen med oppvasken [8D]

Har lagd vaffler og når jeg tok ut sukkerposen, så hadde sambo bare krøllet den sammen, med masse sukker i krøllene... så ble feiing av gulv på meg [&:]

Her bare smiler og koser jeg meg i kveld, først var jeg på ultralyd i dag og fikk se at alt var bra med babyen, så fikk jeg kjæresten min hjem fra sykehuset og i morgen skal Marcus, mamma og jeg til Sverige og handle litt til gutten i magen og matvarer. Kjæresten får ikke være med for det blir for lenge sittende for han [&:]

Var en delvis utgliding i lombal regionen, dvs nedre del av ryggen, men nå er hjemme med medisiner og da er vi alle glade [:)]
Ja kosa oss fælt til tross for at han ikke fikk vært på ultralyden

huffa håper kjæresten din blir frisk snart 1ny1påvei! Blir sikkert meget koselig med Sverige tur. Skulle ønske jeg kunne snike meg litt over grensa, men det blir for langt til at vi orker.

Våknet opp av en sprengt blære i morgest jeg, da var det bare å stå opp tidlig i dag også. Noe av det første jeg tenkte på var den vugga og den vogna.. Jeg har så FRYKTELIG lyst på! Men sliter med at familie er "strenge" og ikke lar meg fikse noe som helst enda.. *sukk* Føler meg litt småstressa, liker å fikse og ha alt på stell tidlig!

Skravler i vei her for meg selv enn så lenge jeg da! ;P

i går fikk jeg en så gøy nyhet! Eller forespørsel da. :P
Om jeg ville være forloveren til en vennine!! Ble helt slått ut og stum først, mistet munn og mæle. Men føler meg riktig så beæret. Og vi har akkurat samme smak, så det blir øvelse til mitt eget bryllupp en dag :) Så i går planla vi endel sammen allerede!

I dag surfer jeg bare på nett og drømmer om babyting *sukk*

så morro, greit med en prøve før ens eget bryllup:)

Her sitter jeg på jobb og fryser, ingen folk innom så timene blir lange må jeg si.. Vi drar 2 uker til gran kanaria på torsdag så stresser med pakking og hva som må huskes, hjelp!

^
Så heldige dere er som får dra på varm ferie snart!! Nå er jeg så møkkalei snø at jeg kunne kastet opp.. Du rekker nok å få med med meste før torsdag! Husk HØY solfaktor! ;)

-Lillingen sparker vilt der inni i dag! Og så langt nede liksom. Det kjennes rart ut i alle fall!

På Mandag var jeg og mannen ute å tittet på seneteret, vi gikk inn å tittet på litt baby ting, plutserlig så hører jeg mannen min sier høyt, "DEN SKAL JEG HA" det er så herlig å se han så engasjert, jeg gleder meg enda mer når jeg ser det[:)]

Jeg snur meg da og ser han allerede borte ved hylla, jeg går bort for å se hva han har funnet fram, der holder han en smekke i hånden som det står

"LIKE KJEKK SOM PAPPA![:D][:D][:D] HERLIG!!!!!

Herregud så koselig da! jeg synbs det er ubersøtt når fedrene blir sånn :)
Gutta kan være sjarmerende de også tenk!

Jeg tror jeg mater kattungen her med speed. Den er jo helt tullerusk til tider!

Oh så gøy med kattunge :) Har tre katter selv, men den eldste er snart 13, så det blir ikke noe ny kattunge her med det samme... Hehe, da blir det baby isteden [:D]

Ja det er koselig, men tungt til tider. Er glad hun er mer voksen når baby kommer :)
Har nå to katter, katt nr 1 trivdes veldig godt med å få selskap!

Mange som er hysteriske fordi jeg har katter og skal ha baby.. Er det mulig å bli gammeldags?

Et tips til alle jentene her inne:

I stedet for å lage et tonn med "tulletråder", hvorfor ikke beholde litt av skravlinga i en tråd som denne?

Så slipper man å bla seg 5 sider bak for å finne igjen en tråd fra i går. Også blir det litt lettere å følge med på samtaler og bli kjent med folk syns jeg i alle fall :)

I dag slutta sambo tiliar på jobb[:)] da han kom heim hadd han me en overaskelse, han hadd vårre å henta bilstol'n [;)] så han villa overask mæ. sku egentli jobb t 21 men kom heim i 4 tia [:D] søt han e :)

ORIGINAL: Ecinnaj

I dag slutta sambo tiliar på jobb[:)] da han kom heim hadd han me en overaskelse, han hadd vårre å henta bilstol'n [;)] så han villa overask mæ. sku egentli jobb t 21 men kom heim i 4 tia [:D] søt han e :)

Så morro med overraskelse og at han kom tidlig hjem. Mannen min fikk overraskende fri i dag, så det var flott, da fikk jeg litt hjelp til å handle og! [:D]

ORIGINAL: Goth.mummy

Ja det er koselig, men tungt til tider. Er glad hun er mer voksen når baby kommer :)

Mange som er hysteriske fordi jeg har katter og skal ha baby.. Er det mulig å bli gammeldags?

Ja selv om de er utrolig skjønne når de er så små, så er det mye styr med de. Min yngste pus (klore) er nå 1 1/2 år, så ute av det verste nå [:D]
Har som sagt selv 3 katter og skal ha baby... de fleste av venninnene mine har og katter og unger og der går det helt greit. Kan ikke skjønne at ikke det skal gå bra?!?!?

ORIGINAL: avelilith

ORIGINAL: Ecinnaj

Så morro med overraskelse og at han kom tidlig hjem. Mannen min fikk overraskende fri i dag, så det var flott, da fikk jeg litt hjelp til å handle og! [:D]

hehe ja [;)] utroli koseli at han jr sånt :D
bra d da [:D] kos at en får tia t å handle sammen å :D
dåkk får ha go påske å kos dåkk masse [:)]

ORIGINAL: avelilith

ORIGINAL: Goth.mummy

Ja selv om de er utrolig skjønne når de er så små, så er det mye styr med de. Min yngste pus (klore) er nå 1 1/2 år, så ute av det verste nå [:D]
Har som sagt selv 3 katter og skal ha baby... de fleste av venninnene mine har og katter og unger og der går det helt greit. Kan ikke skjønne at ikke det skal gå bra?!?!?

Kattungen er noe av det søteste jeg har sett, med is blå øyne.. Men fy når hun får rampekick! Da er hun ikke såå søt lenger, hihi.

Nei folk er så dramatiske og sier katta kommer til å ta livet av ungen!
Ved å sove på fjeset til barnet..  Har du hørt? Jeg blir da å følge bedre med enn det.. Mange som også spørr når jeg skal kvitte meg med dyrene mine før ungen kommer ?? Makan, de er sprø hele gjengen..

Ecinnaj:
Så kooselig! Aww, for en sjarmør! Hva slags bilstol gikk dere for da?
Mannen min bryr seg ikke om utstyret i det store og det hele han. Teiten! Men det kjekke er jo at jeg får bestemme alt! :P

Back
Topp