Skravletråd November

Mannen ville legge Lillejenta I kveld. Hun sovner vanligvis på puppen om kvelden, så det kan jo bli spennende. Han er flink til å få henne til å sove på dagtid, så det kan gå. Så da ga jeg henne kveldsmat I sofaen istedenfor I senga. Skal bare sitte her litt og så kan jeg gjøre litt i huset. Det trengs gitt.
Det blie spennende! Men går sikkert bra :)

Fått kontakt med kiropraktor eller noe?
Nei. Han er så dønn MANN!!

Men det går i det minste bedre da, han kom seg opp fra do selv i ettermiddag og satt faktisk og spiste middag ved bordet selv om effekten av pillen var gått ut.

Vi får se hvordan det går i morgen men jeg kommer til å daglig nevne "kontakte noen"-løsningen ja...

God kveld[emoji4]
Har dere hatt en fin mandag?
Min har vært helt grei. Vesla har vært hjemme i dag, ikke helt i slaget. Jeg ble 100% sykemeldt med beskjed om at jeg lite trolig kom til å jobbe noe mer før permisjon[emoji85] Bekkenløsning går visst veldig sjeldent tilbake noe særlig før fødsel[emoji28] Ja, jo var jo klar over det men....
Og nå sover snart snuppelure så da tenkte jeg å prøve å være litt sosial her[emoji6]

God kveld alle sammen.
Da er jeg godt plassert i sofaen og klar til innsats..
(Vel, burde kanskje få ungene i seng først :p )
Minste mi nekter å sovne. Og derved får jeg ikke lufta hunden som sitter utenfor døra her og syter. Så man ikke får sove.

Blæ. Alenemor kunne jeg aldri vært. Men da lover jeg. Da hadde jeg ikke hatt hund!

Jeg bruker appen, android. Må logge inn hver gang jeg har lukka appen og varsler funker ikke. Men ellers funker den greit synes jeg.
Hmmm. Spørs da. Men det hadde vært kjekt å kunne legge ut bilder på en enkel måte.

God kveld[emoji4]
Har dere hatt en fin mandag?
Min har vært helt grei. Vesla har vært hjemme i dag, ikke helt i slaget. Jeg ble 100% sykemeldt med beskjed om at jeg lite trolig kom til å jobbe noe mer før permisjon[emoji85] Bekkenløsning går visst veldig sjeldent tilbake noe særlig før fødsel[emoji28] Ja, jo var jo klar over det men....
Og nå sover snart snuppelure så da tenkte jeg å prøve å være litt sosial her[emoji6]
fin dag her

Back
Topp