vi har alltid feiret de , også i barndommen så for meg er det viktig å det smittet nok over på kbHehehehe, kloke Kengubarnet.
Jeg bryr meg nada om de dagene selv. Pappaen bryr seg heller ikke. Har nok smittet over på ungene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi har alltid feiret de , også i barndommen så for meg er det viktig å det smittet nok over på kbHehehehe, kloke Kengubarnet.
Jeg bryr meg nada om de dagene selv. Pappaen bryr seg heller ikke. Har nok smittet over på ungene
Hva tenker du å kjøpe da?Har jeg ikke hatt tid til, og skulle ut og handle i dag uansett
Jaendelug din tur
Samme hervi har alltid feiret de , også i barndommen så for meg er det viktig å det smittet nok over på kb
Han trenger en ny genser så da blir det vel det, eventuelt noen ordentlig gode ullsokkerHva tenker du å kjøpe da?
koselig synes jegSamme her![]()
Pappa ønsker seg fortsatt kortkoselig synes jeg
ingen pappa å kjøpe til jegPappa ønsker seg fortsatt kort![]()
Greit å kjøpe noe de trengerHan trenger en ny genser så da blir det vel det, eventuelt noen ordentlig gode ullsokker
Godt å kunne føre det over på de små daingen pappa å kjøpe til jeg
Hmmm... vognpose? Lilleba klær?Skal dere ikke snart begynne å tippe hvilken premie som blir lagt til topp 100??
Eg er med ikveld . Skall gjøra så gott eg kanKlarer vi å få denne tråden til å nå 5500 innlegg i dag? Mangler bare 1500![]()
Kan jeg tenke megDekkskifte kø... blæææ!!!
Så bra det skulle vår og. Her hagler det . Men snø endaDa var bilen på bukk og får nye sko på![]()
Ferdig nåKan jeg tenke meg
Mannen har fått tatt ene bilen nå, og så skal det settes opp brøytestikker langs veien her, og så må han ta den andre..
Stelleveske eller voksiposeSkal dere ikke snart begynne å tippe hvilken premie som blir lagt til topp 100??
Her er det både snø og sludd og regnSå bra det skulle vår og. Her hagler det . Men snø enda