Skal gjøre mitt besteKlarer vi å få denne tråden til å nå 5500 innlegg i dag? Mangler bare 1500![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal gjøre mitt besteKlarer vi å få denne tråden til å nå 5500 innlegg i dag? Mangler bare 1500![]()
Nja...Stille her i dag ja... familietid?
jupp er detGreit å få ordnet den i det minste ja [emoji4]
Herlig daNja...
Sitter og strikker og koser med ungene
kos dere på shoppingMamma mamma mamma
Er det langt igjen? Er det lenge til vi er hos tante Anna? Ring henne! Mamma mamma mamma.
Også på andre siden av meg sitter lillegutt misfornøyd med alt og alle nå, og vi har ca 40 mon igjen til vi leverer ungene
Det kommer helt an på.Klarer vi å få denne tråden til å nå 5500 innlegg i dag? Mangler bare 1500![]()
er sånn midt på dagenStille her i dag ja... familietid?
det gjør viKlarer vi å få denne tråden til å nå 5500 innlegg i dag? Mangler bare 1500![]()
Også akkurat nå når jeg har ekstremt med tider sånn midt på dagen
Tviler jammen ikke!det gjør vi
1500 er jo ingenting så det burde vi kkare selv på en stille fagDet kommer helt an på.
Med det tempoet som er nå er det ikke sjans i havet, men dersom det tar seg opp så kanskje.
Pleier å være ganske stille her på lørdager
Så gøy!Også akkurat nå når jeg har ekstremt med tid![]()
Kjør På!det gjør vi
jobber mrd detKjør På!![]()
Egentlig. Er jo ikke lenge siden dere klarte 1000 per dag i snitt og tråden var på 30K når mnd var over1500 er jo ingenting så det burde vi kkare selv på en stille fag
Hehe! Men gleder meg til jeg er ferdig i dekk skifte kø da...Så gøy!![]()
Hvor skal dere i dag?nydusjet, snart sminke meg så drar vi
må ha troa ellers går det ikkfTviler jammen ikke!
Skal ut og handle litt etterhvert og prøve å ordne et par ting til farsdagen i morgen (som jeg har en liten misstanke om at mannen ikke har fått med seg kommer en gang), ellers bare slappe avHerlig daellers planer for dagen?