Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt. Men mest av alt har jeg planer om å finne ut hva alle skal få og handle 15. November for da har amfi medlemskveld kl 20-24 med 20-30% og andre gode tilbud i de fleste butikkene.Noen som har begynt på julegavene da?
Kanskje jeg burde begynne å tenke på julegaver selv Får se når det nærmer seg black fridayLitt. Men mest av alt har jeg planer om å finne ut hva alle skal få og handle 15. November for da har amfi medlemskveld kl 20-24 med 20-30% og andre gode tilbud i de fleste butikkene.
Noen som har begynt på julegavene da?
God morgen og velkommen november
God morgen. Det er november! Juhu. Siste mnd før jul!
Noen som har begynt på julegavene da?
November November
I stil remember
Anyhow...god morgen 11 mnd i året. 26 dager til Black fridag
Og mye mer...
Hvilken planer har dere i dag?
Blir aldri ferdig før mannfolka jeg hellerJa, så vidt! Men fornøyd med egen innsats så langt. Det pleier å være meg og mannfolka som freser rundt i butikkene 21.-23. desember. Kanskje jeg slipper å være en av gutta i år?
Nei ikke godt i gang.. kjøpt en eneste Bedre enn ingen tenker jegJepp, er godt igang[emoji1]
Du da?
Ferdig med alle gavene skal bestille de siste på Black friday...sparer 20 kr pr ting så er verdt det.Noen som har begynt på julegavene da?
Her blir det nok bare å ligge og slappe av. Gravid i uke 7 og små kvalm og null energi.November November
I stil remember
Anyhow...god morgen 11 mnd i året. 26 dager til Black fridag
Og mye mer...
Hvilken planer har dere i dag?
Kanskje jeg må finne en gave til meg selv også, aldri tenkt påFerdig med alle gavene skal bestille de siste på Black friday...sparer 20 kr pr ting så er verdt det.
Jeg har til å med funnet gave til meg selv i år ..vell jeg trenger det men tar det som en gave til meg selv
Blir aldri ferdig før mannfolka jeg heller