Søte duSå fantastisk❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søte duSå fantastisk❤
JaOkei. Blir spennende fremover da![]()
Det er ikke lenge tilJaul om under 14 timer nå. Endelig kan jeg senke skuldrene mine
![]()
Fikk lyst på noe salt sist helg, så da ble det potetgullHva?!så treg du er!
![]()
Har ikke kastet opp! Hurra! Men, har gulpet en del og lagt på sofaen I hele dag. Plages med å få I meg noe. Men nå skal gubbis lage havregrøt, det fikk jeg faktisk lyst påÅssen er formen?♡
Hehe, det skjønner jegMå bli i litt bedre form om jeg skal henge med på tempo i alle fall![]()
hehe yes det er planen minStarter i natt ja
Jeg jobber 1430-22 idag![]()

Har tro på det jeg også
Sover og slapper mest av om dagene![]()
Ikke det gøyeste det neiHåper det tar seg opp. Kjedelig å skravle med seg selv.
Satser på at det ikke tar alt for lang tidHehe, det skjønner jeg![]()
Greit å ha litt krefter igjen til fødsel ogsåBlir sistnevnte her og![]()
Enda natterangler?
Krysser fingre for dereTakkhun er i fin form nå
håper vi får en god natt
![]()
En time er for liteFikk meg en times tid på sofaen her. forsatt trøtt..
Åhh nattrangel mini altså?Det er ikke noe særlig
![]()
Det husker jeg også med førstemannJa ikke santDer vi var sist fikk han ikke overnatte. Husker jeg syns det var skikkelig ille når han måtte dra
![]()
Ikke samme aktiviteten som førDet går trått i denne tråden for tiden..
Huff da...er vel vanlig med litt plager den første tiden etter å ha satt inn spiralUff, håper ikke det skjerholdt på å svime av her for noen timer siden. Tenkte med en gang på spiralen
men gikk heldigvis bra. Var ikke alene hjemme så det var greit. Ble bare skikkelig svimmel mens jeg dusja og stikking i magen. Men kunne vel bare være tilfeldig
![]()
Ja, blir jo sikkert noe annet da når man har barn hjemme og! Og så er man kanskje generelt mindre usikker etter å ha fått nr to og? Husker liksom følelsen av å være litt overlatt til meg selv når pappaen måtte dra, og det var ikke så greit. Men blir jo ikke det samme denne gangenDet husker jeg også med førstemann
Men med andre og tredje synes jeg det var greit han dro...ville at han skulle ta seg av de andre barna hjemme![]()