Regner med du gleder deg til å treffe snuppa nå jaNeida har jo ikke det. heldigvis![]()
Det gjør jeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner med du gleder deg til å treffe snuppa nå jaNeida har jo ikke det. heldigvis![]()
Det høres lovende utHurra! Idag kom vi oss opp på et litt mer normalt tidspunkt.. Og lille F er allerede på første lur![]()
Også veldig greit å holde seg oppdatert på hva som skjer.Okei. kjekt komme innom jobben vil jeg tro?
Åhhh så herlig![]()
Ja enormt. OGså så spent på reaksjonen til OJ ogsåRegner med du gleder deg til å treffe snuppa nå ja
Det gjør jeg også![]()
Er det til barn eller voksne?Jeg er gjerne alene om å syns det haha...
![]()
Ja, det blir utrolig spennendeJa enormt. OGså så spent på reaksjonen til OJ også![]()
Å de der var bar såååå kule......... på 80-tallet en gang...Jeg er gjerne alene om å syns det haha...
![]()
Yes stemmer. når er det da?Også veldig greit å holde seg oppdatert på hva som skjer.
Skal jo tilbake om ikke så alt for lenge
Kan få til både kids og voksneEr det til barn eller voksne?
hehe ja. er nettop detÅ de der var bar såååå kule......... på 80-tallet en gang...
Husker farmor hadde en gang i tida. Tror vi har de på hytta endaKan få til både kids og voksne![]()
Men blir ikke de veldig våre i slaps.Rubber duck boots er nesten litt kult![]()
Så fint ugleromOops, gjør det nå!
Wallsticker på vegg:
Vis vedlegget 144995
Nærbilde:
Vis vedlegget 144996
Taklampe og nattbordslampe:
Vis vedlegget 144998
Vis vedlegget 144999
Bilde på vegg:
Vis vedlegget 145000
Jepp, skal tilbake i januarYes stemmer. når er det da?
Kontorjobb sant?
Lurer på ka jobb jeg skal tilbake til..
Yes. litt kule er de syns jegHusker farmor hadde en gang i tida. Tror vi har de på hytta enda![]()
Så fint det varOops, gjør det nå!
Wallsticker på vegg:
Vis vedlegget 144995
Nærbilde:
Vis vedlegget 144996
Taklampe og nattbordslampe:
Vis vedlegget 144998
Vis vedlegget 144999
Bilde på vegg:
Vis vedlegget 145000
Ja. i svart blir de jo mer nøytrale.Men blir ikke de veldig våre i slaps.
Syns de re helt greie når de ikke er i 80-tallsfarger
Derfor er konkurransene her så supre, noe for liten og storNeiMen bra, valget ble enkelt
![]()