God morgenGod morgen på dere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen på dere![]()
Bare å putte Et kult sugerør i glasset, og vips en fancy drinkGår fint an å drikke detdet bare ser litt rart ut
Så fort lille U sover skal jeg se på noen papirer, og så skal jeg en tur innom jobben og bistå med noen greier senere i dag..Ok. Good.
Noen planer for dagen?
Jeg siktet til lille U som lå på fanget mitt med store trøtte øyne og loNoe spesielt som gjør deg glad?
Ikke veldig ofte:/ Jeg har mulighet, men de andre er mer låst, men da blir det mer reising på mannenSå koseliger dere ofte på tur?
Sov nok når du skrev dette ja, skulle nok hå hatt lit mer søvn, men gi får satse på at det går bra![]()
God morgen til degGod morgen alle!![]()
Det skjønner jeg. Men har du aldri langfri i turnusen?Det er ikke noe hvilehjem nei![]()
Bra med degGod morgen![]()
Så fort lille U sover skal jeg se på noen papirer, og så skal jeg en tur innom jobben og bistå med noen greier senere i dag..
Åhhh så herligJeg siktet til lille U som lå på fanget mitt med store trøtte øyne og lo
Formen er fortsatt ikke bra. Veldig forkjøla. Lei av å hoste sånn hele tida:/Bra med deg?
Skjønner det da. Her blir det jo 2år og nyfødt![]()
Huff kjedelig.Formen er fortsatt ikke bra. Veldig forkjøla. Lei av å hoste sånn hele tida:/
Hvordan er det med deg da?
Nærmer seg torsdag nå![]()
Nei
Vesla har ikke noe behov for pysj i ull![]()
Vi får være optimister til det motsatte er bevistVeldig spent! Men forventer egentlig ingenting. Tror egentlig bare jeg har blitt lurt, rett og slett![]()
Satser på at det snart er overHuff kjedelig.
Joda, greit her vettu.
Det gjør det gitt![]()
Hva er det da?Rubber duck boots er nesten litt kult![]()
Neida har jo ikke det. heldigvisSatser på at det snart er over
Uansett ikke lenge igjen du da![]()
Au da?!Ble ikke akkurat strikking når smertene tok takble bare liggende der
![]()