Tror ikke november er noen højdare neiMå være skrekkelig lave tall på skravlingen så langt? Eller hva?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke november er noen højdare neiMå være skrekkelig lave tall på skravlingen så langt? Eller hva?
Viktig å følge med livet når det fyker forbiNeinår det er mye som skjer i livet så heller det
![]()
Spennende, skal sjekke ut trådenJeg laga en lek/gåte inne på bilde- og konkurranseforumet. Har bare fått et svar på den så langt. Er kanskje litt for vanskelig. Kan ikke noen av dere prøve å knekke koden? Kalte tråden for "En rar lek"
Det er egentlig litt dumt siden Tamara sa at novemberskravlingen påvirket desemberpremiene og julekalenderen..Tror ikke november er noen højdare nei![]()
Nei, ser ikke slikt utTror ikke november er noen højdare nei![]()
Ja ble helt satt ut av mengden selv, hadde jo ingenting i 50 eller 62 og nå trenger vi ingentingOi, det var mye!heldig du er!!
Hei på deg.Titter litt innom her.. Også.. 31 minutter siden siste innlegg :O
Er dere våkne..?)
I morgen blir det plutselig helg allerede! Planer folk helgen jenter?![]()
Hei på deg.
Er våken fremdeles
Farsdag på søndag ellers ingen planer
Stille mnd...Titter litt innom her.. Også.. 31 minutter siden siste innlegg :O
Er dere våkne..?)
I morgen blir det plutselig helg allerede! Planer folk helgen jenter?![]()
Får håpe det forsvinner fort etter fødsel..Mer og mer vann i kroppen...hovner opp..herlig...
Stille mnd...
Jada,er detMen ikke super lenge til tror jeg. Skal ha oss en liten kveldstur før senga her om jeg klarer vugge meg fremover
![]()
Ingen store planer..der?
Håper det forsvinner fort da etter du har fødtMer og mer vann i kroppen...hovner opp..herlig...
Ja håper det. Ikke akkurat fresh for tida..men menFår håpe det forsvinner fort etter fødsel..
Håper det ja.Håper det forsvinner fort da etter du har født![]()
Mer og mer vann i kroppen...hovner opp..herlig...
hehe ja. tror det blir dårlig herfraJa, er stille.. Men er bare starten av måneden! Vi får skjerpe oss snart
Dårlig med planer her, egentlig.. Jeg klarte planlegge meg frem til en lasagne på lørdag, men.. annet enn det er det liite planer for helga!
Mhm...de sokke merkene...helt klart joggeskoa fra vagabond jeg velger nå. de er videst .Fantastisk! Er så greit når man føler man eser seg ut av ringer og sko og sånt! ><
hehe ja. tror det blir dårlig herfra![]()
Lasagne er jo godtTaco her lørdag
![]()