Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har du faktisk helt rett iDa er det en ny måned jenter![]()
Om oktober gikk fort, hva med denne mnd!Det har du faktisk helt rett i
Og tenk bare 1 Mnd til 1.desember![]()
Jeg skal ikke bli ferdig før advent, men jeg skal begynne så smått med planlegging nåOg jeg har nøyaktig 1 mnd på å gjøre ferdig alle julegavene. Har som mål å være ferdig før advent![]()
Ja månedene går bare raskere og raskereOm oktober gikk fort, hva med denne mnd!
Haha!Ja månedene går bare raskere og raskereSnart er det vel 17.mai
![]()
EnigHaha!
Jeg gleder meg veldig til tiden fremover. Førjulstiden er magisk![]()
Haha da ble han nokk gladBare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fortelle at jeg satte på Justin Biebers Baby på spotify og valgte mannens mobil som spilleenhet igår og da spilte det justin bieber på hele jobblokalet hans hahahahahah![]()
![]()
![]()
FantastiskBare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fortelle at jeg satte på Justin Biebers Baby på spotify og valgte mannens mobil som spilleenhet igår og da spilte det justin bieber på hele jobblokalet hans hahahahahah![]()
![]()

Haha da ble han nokk glad![]()
Fantastisk![]()
HahahhaBare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fortelle at jeg satte på Justin Biebers Baby på spotify og valgte mannens mobil som spilleenhet igår og da spilte det justin bieber på hele jobblokalet hans hahahahahah![]()
![]()
Får sommerfugler i magen ved å tenke på alt det fine som skjer fremover. I år skal jeg skrive opp alt vi ønsker å gjøre. Hadde veldig mange planer i fjor, men overbooket oss hele tidenEnigelsker alt som har med advent og jul å gjøre
![]()
Hahahhadet var nok populært!
Hahaha ! You evil womanBare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fortelle at jeg satte på Justin Biebers Baby på spotify og valgte mannens mobil som spilleenhet igår og da spilte det justin bieber på hele jobblokalet hans hahahahahah![]()
![]()
![]()
Ser han for megJEG syntes jeg var kjempemorsom og han skjønte ingenting og de andre trodde han hadde rabla haha![]()

Hva sa mannen da?Ja du kan tro11 mekanikere i divrse alder
![]()
I fjor hadde vi faktisk tid til å kose ossFår sommerfugler i magen ved å tenke på alt det fine som skjer fremover. I år skal jeg skrive opp alt vi ønsker å gjøre. Hadde veldig mange planer i fjor, men overbooket oss hele tiden![]()