GratulererI dag er vakkerskatten min 4 år ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererI dag er vakkerskatten min 4 år ♡
Ganske blæ , gleder meg tilå legge meg etterpåÅssen er formen generelt?
Jeg ville bare tatt henne med meg, om hun sover like godt i vogna eller bilstolen? så du får gjort det du skalDa sovna babyen på meg rett før vi skulle ut. Dra ut likevel og satse på at hun greier å sove seg gjennom noen ærender, eller la henne sove en times tid hjemme først, for å så bli litt sent ute med tidsskjemaet for ettermiddagen..? Hmm..
Jeg ville dratt og fått gjort det jeg skulle. Våkner ho sovner ho sikkert igjen etterpåDa sovna babyen på meg rett før vi skulle ut. Dra ut likevel og satse på at hun greier å sove seg gjennom noen ærender, eller la henne sove en times tid hjemme først, for å så bli litt sent ute med tidsskjemaet for ettermiddagen..? Hmm..
Ja jo, men hun er ikke den som så lett finner roen verken i bilen eller andre steder enn oppå meg, se.. redd hun skal bli overtrøtt senereJeg ville bare tatt henne med meg, om hun sover like godt i vogna eller bilstolen? så du får gjort det du skal![]()
Da har jeg bare villet la henne sove til hun våkner, så får du bare forskyve dagen littJa jo, men hun er ikke den som så lett finner roen verken i bilen eller andre steder enn oppå meg, se.. redd hun skal bli overtrøtt senere
Er bare det at hun sover best på meg, og etterpå skal jeg lage middag, hente eldste, gjøre lekser med han osv, så vet ikke om hun kommer til å få sove senere. Kanskje kanskje ikke. Tror jeg faktksl heller mot å la henne sove litt hjemme først. Hadde overtrøtt baby hjemme i går ettermiddag og det var ikke no gøyJeg ville dratt og fått gjort det jeg skulle. Våkner ho sovner ho sikkert igjen etterpå![]()
Ja, tror jeg gjør det sånn.. Viktig at hun får soveDa har jeg bare villet la henne sove til hun våkner, så får du bare forskyve dagen litt![]()
Ja ddt har viHar dere sol da?![]()
Så hyggeligKoselig å kunne glede noen
Det er du flink til![]()
Mhm enig i detDen beste!![]()
Blir svimmel og uvel hver gang. Er ikke stikket som er ille, men det med den stroppen rundt armen og hun som driver å knipser og kjenner på årene.. grøss!!!Det skjønner jeg du gjør
5500 på meg , 900 på mannenÆsjvar det mye?
Takk for detGod bedring. Håper du får en grei dag på jobben![]()
Jeg tror jeg er på 2.plassHvilken plass har du på topp 100 listen?
Jeg er på 36 plass. Skravlet meg opp fra 42 plass i går![]()
Det skal jeg gjøre i morgen!En nødvendighet.
Likevel føler jeg meg ikke bra, så mannen triller tur med hund og baby mens jeg sitter under bleddet og suger halspastiller og føler meg dårlig
Da lar du henne soveEr bare det at hun sover best på meg, og etterpå skal jeg lage middag, hente eldste, gjøre lekser med han osv, så vet ikke om hun kommer til å få sove senere. Kanskje kanskje ikke. Tror jeg faktksl heller mot å la henne sove litt hjemme først. Hadde overtrøtt baby hjemme i går ettermiddag og det var ikke no gøy
Det skal jeg gjøre i morgen!