Skravletråd Mars!

God morgen!
Kan tenke meg senga frista da, ja :D

Ha en finfin dag :)

Er det ikke typisk at de sover dårlig på nettene før dager som er helt fulle? Sånn er det her også.. :rolleyes:
Blir en tidlig kveld på deg i kveld da ? ;)
Jaa:p det er veeeldig typisk:p
Njaa, tipper jeg blir våken igjen i 10 tiden :p

God morgen!
Kan tenke meg senga frista da, ja :D

Ha en finfin dag :)

Er det ikke typisk at de sover dårlig på nettene før dager som er helt fulle? Sånn er det her også.. :rolleyes:
Blir en tidlig kveld på deg i kveld da ? ;)
Jaa:p det er veeeldig typisk:p
Njaa, tipper jeg blir våken igjen i 10 tiden :p

Edit: ble av en merkelig grunn trippelpost :O

Høres ut som du har en "full dag" i dag :) Masse lykke til med vaksinene :)
Hva er det du trenger fra kjøpesenteret

Jeg trenger en ny glassbolle fra rosendal grand cru 24 cm. Siden jeg slo skår utav en som tilhører min tante da jeg ryddet etter dåpen.

Og dersom Br er grei, nextoknights-skjold for oppgave løst av knerten som hadde frist 27.3 men da var de jo stengt...

Melkebanken kan jeg ta i morgen, skåla også, Br er nesten nødt å være i dag om det i det hele tatt går.

I morgen har frøkna time hos fysioterapeut da, dersom ikke hs avlyser den etter timen i dag. Pga favorittside, men det er blitt mye bedre synes jeg

Skummelt å ha strikkelyst og bhg unge til høsten. 2 sett ferdig med bukse og genser. Votter og lester under arbeid.

enda mer garn bestilt. Denne skal lages :) i sennepsgul og hvit.
ccdd4d6bccecbceec60bbdb9ad15618f

Jeg trenger en ny glassbolle fra rosendal grand cru 24 cm. Siden jeg slo skår utav en som tilhører min tante da jeg ryddet etter dåpen.

Og dersom Br er grei, nextoknights-skjold for oppgave løst av knerten som hadde frist 27.3 men da var de jo stengt...

Melkebanken kan jeg ta i morgen, skåla også, Br er nesten nødt å være i dag om det i det hele tatt går.

I morgen har frøkna time hos fysioterapeut da, dersom ikke hs avlyser den etter timen i dag. Pga favorittside, men det er blitt mye bedre synes jeg
Da bør du sjekke KItchen, de her ofte salg på Grand Cru

Travel morgen altså:p
Jepp, men den kvalme gutten gikk over til p være bare veldig forkjøla da han hadde spist, og beholdt, frokosten, og var blitt helt frisk (vel, hoster, men det er vi tre som gjør) da han løp avsted for å finne kompisen sin når vi hadde fått skiftklær på plass på skolen.

Pitstop hjemme med frokost nå, avreise om en liten halvtime til helsestasjonen tenker jeg.

Må enten amme eller pumpe før det. Hun sover. Så kanskje sette pumpa i mikroen mens jeg spiser ferdig

Jepp, men den kvalme gutten gikk over til p være bare veldig forkjøla da han hadde spist, og beholdt, frokosten, og var blitt helt frisk (vel, hoster, men det er vi tre som gjør) da han løp avsted for å finne kompisen sin når vi hadde fått skiftklær på plass på skolen.

Pitstop hjemme med frokost nå, avreise om en liten halvtime til helsestasjonen tenker jeg.

Må enten amme eller pumpe før det. Hun sover. Så kanskje sette pumpa i mikroen mens jeg spiser ferdig
Vanlig kontroll idag på hs stasjonen?

Er det skole på størstemann?
Jepp. Etter ti dager med påskeferie er det nå skole på ham
Barnehagen for mellomste
Og tre måneders kontroll med vaksine på yngste

Back
Topp