Skravletråd Mars!

For..en.natt...

Skrik, urolig, søvnløs.. jeg er trøtt

For..en.natt...

Skrik, urolig, søvnløs.. jeg er trøtt
Skrik har vi ikke hatt

Og sov fra 23 til 4 med en amming.
Siden det har jeg vært våken. Hun også. Hun sover nå da, men jeg må desverre stå opp. Trøtt ja.

Skrik har vi ikke hatt

Og sov fra 23 til 4 med en amming.
Siden det har jeg vært våken. Hun også. Hun sover nå da, men jeg må desverre stå opp. Trøtt ja.
Våken stortsett siden halv 3 her.. Nattskrekk har hun og. Virker det som. Så endel urolig. Så snart smokken og faller ut er det krise. Denne jenta blir vel aldri å flytte på eget rom :p

God morgen :) kjenner jeg blir så glad og fornøyd når ungene avveksler hverandre gjennom natta slik at hu mor mer eller mindre er våken hele natta :P

Men er vel bare å få gjort noe fornuftig siden frøkna skal på skolen og vi skal på hs..

Ute så regner å blåser det bare pitte litt, sånn at man ikke kan se ut og man virkelig gleder seg til å komme ut :P jaja håper bare ikke hverken frøkna eller barnevogna blåser avgårde i dag :P

Dere får ha en fin fin dag alle sammen!

God morgen :) kjenner jeg blir så glad og fornøyd når ungene avveksler hverandre gjennom natta slik at hu mor mer eller mindre er våken hele natta :P

Men er vel bare å få gjort noe fornuftig siden frøkna skal på skolen og vi skal på hs..

Ute så regner å blåser det bare pitte litt, sånn at man ikke kan se ut og man virkelig gleder seg til å komme ut :P jaja håper bare ikke hverken frøkna eller barnevogna blåser avgårde i dag :P

Dere får ha en fin fin dag alle sammen!
Ikke en lett natt du heller :p dog verre med to våkne enn en da :p

Ha en flott dag du da ;) og lykke til på helsestasjonen :)

Ikke en lett natt du heller :p dog verre med to våkne enn en da :p

Ha en flott dag du da ;) og lykke til på helsestasjonen :)

Nope men her starta han det før han la seg i går og så har de holdt på i hele natt Haha

Takk for det :) Så får du ha en fin dag :)

Nope men her starta han det før han la seg i går og så har de holdt på i hele natt Haha

Takk for det :) Så får du ha en fin dag :)
Håper neste natt blir bedre. Noe lur kunne jo ikke du ta heller :p

Takk :) gjett ei som tar seg lur med frøkna nå når hun legger seg igjen :p

Nope ingen lur på meg :P
Det hørtes deilig ut da! Du får sove godt :D
Bare det at vi skal egentlig være ut av døra klokka 10. Så håper vi rekker det :p egentlig hadde det passa greit med lur klokka 10. For da kunne vi bare trilla. Men at hun holder ut i over 2 timer til, er helt usannsynlig :p

Bare det at vi skal egentlig være ut av døra klokka 10. Så håper vi rekker det :p egentlig hadde det passa greit med lur klokka 10. For da kunne vi bare trilla. Men at hun holder ut i over 2 timer til, er helt usannsynlig :p
Vi må ha eldstemann, som påstår han er kaste-opp-kvalm, på skolen innen 8.30. Altså 55 minutter. Med frokost i magen og matpakke i sekken og skiftklær til hylla.

Og mellomste til barnehagen med frokost i magen og skiftklær til hylla når broren er levert. Før helsestasjonen med yngste klokka ti

Vi må ha eldstemann, som påstår han er kaste-opp-kvalm, på skolen innen 8.30. Altså 55 minutter. Med frokost i magen og matpakke i sekken og skiftklær til hylla.

Og mellomste til barnehagen med frokost i magen og skiftklær til hylla når broren er levert. Før helsestasjonen med yngste klokka ti
Travel morgen altså:p

Må gå kl 9 jeg da :P hadde håpet han ville ha seg en liten lur før det men det ser dårlig ut :P

Back
Topp