Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skrik har vi ikke hattFor..en.natt...
Skrik, urolig, søvnløs.. jeg er trøtt
Våken stortsett siden halv 3 her.. Nattskrekk har hun og. Virker det som. Så endel urolig. Så snart smokken og faller ut er det krise. Denne jenta blir vel aldri å flytte på eget romSkrik har vi ikke hatt
Og sov fra 23 til 4 med en amming.
Siden det har jeg vært våken. Hun også. Hun sover nå da, men jeg må desverre stå opp. Trøtt ja.
Ikke en lett natt du hellerGod morgenkjenner jeg blir så glad og fornøyd når ungene avveksler hverandre gjennom natta slik at hu mor mer eller mindre er våken hele natta
![]()
Men er vel bare å få gjort noe fornuftig siden frøkna skal på skolen og vi skal på hs..
Ute så regner å blåser det bare pitte litt, sånn at man ikke kan se ut og man virkelig gleder seg til å komme utjaja håper bare ikke hverken frøkna eller barnevogna blåser avgårde i dag
Dere får ha en fin fin dag alle sammen!
Ikke en lett natt du hellerdog verre med to våkne enn en da
![]()
Ha en flott dag du daog lykke til på helsestasjonen
![]()
Engasjer liten gutt?Og 6åringen blir like sur hver gang han ikke vinner på konkurranse på påskemorgen..![]()
Håper neste natt blir bedre. Noe lur kunne jo ikke du ta hellerNope men her starta han det før han la seg i går og så har de holdt på i hele natt Haha
Takk for detSå får du ha en fin dag
![]()
Håper neste natt blir bedre. Noe lur kunne jo ikke du ta heller![]()
Takkgjett ei som tar seg lur med frøkna nå når hun legger seg igjen
![]()
Bare det at vi skal egentlig være ut av døra klokka 10. Så håper vi rekker detNope ingen lur på meg![]()
Det hørtes deilig ut da! Du får sove godt![]()
Vi må ha eldstemann, som påstår han er kaste-opp-kvalm, på skolen innen 8.30. Altså 55 minutter. Med frokost i magen og matpakke i sekken og skiftklær til hylla.Bare det at vi skal egentlig være ut av døra klokka 10. Så håper vi rekker detegentlig hadde det passa greit med lur klokka 10. For da kunne vi bare trilla. Men at hun holder ut i over 2 timer til, er helt usannsynlig
![]()
Travel morgen altsåVi må ha eldstemann, som påstår han er kaste-opp-kvalm, på skolen innen 8.30. Altså 55 minutter. Med frokost i magen og matpakke i sekken og skiftklær til hylla.
Og mellomste til barnehagen med frokost i magen og skiftklær til hylla når broren er levert. Før helsestasjonen med yngste klokka ti
Bare det at vi skal egentlig være ut av døra klokka 10. Så håper vi rekker detegentlig hadde det passa greit med lur klokka 10. For da kunne vi bare trilla. Men at hun holder ut i over 2 timer til, er helt usannsynlig
![]()
Ikke en dritt Brad PittHva skjera baghera?
Ingenting tingeling
Ti still benny hill!
Who cares teddy bears
Er du dum ole brumm?
Ja så klart petter smart
Action kommer ved månedsskifteSkal vi få opp tempo til april må det bli mer action her
Håper dere har hatt en super påskeNå har vi akkurat spist brownies og sett siste episode av årets påskenøtter
I morgen er det tilbake til hverdagen igjen.
Trille på luren da?Må gå kl 9 jeg dahadde håpet han ville ha seg en liten lur før det men det ser dårlig ut
![]()
Lang natt men forkjølet baby, og frøken som bare vil sove i sengen vår.
Lille U og meg holder oss hjemme i dag
Høres innafor med hjemmedag daLang natt men forkjølet baby, og frøken som bare vil sove i sengen vår.
Lille U og meg holder oss hjemme i dag