Du har nedtelling jaNei, det går nok fort!bare 53 min nå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har nedtelling jaNei, det går nok fort!bare 53 min nå...
Jeg også når jeg sjekka trådenSelvsagt men når det blir så overdrevent blir jeg skeptisk
Godt vi er flereJeg også når jeg sjekka tråden
Ja etter kveldsvakt torsdag har jeg fri til onsdag neste ukeOi, det var heftig!
Du har vel snart litt lengre sammenhengende fri?
Husker i starten når J var ett par uker å mannen skulle tilbake til jobb. Jeg satt nesten å hylgrein hahaMå ærlig innrømme jeg gruer meg til gubben skal begynne å jobbe igjen. Er sykt digg å ha han hjemme <3
Menn er alltid døende når de er sykehvordan syke er dere? Er det forkjølelse på gang?
Deilig med trilletur! Det er jo så mildt og godt ute i dag![]()
Og fant ingenting?!Vært i kjøleskap og fryseboks og oppe hos svigermor![]()
Tålmodig kjære duHihi. Det funker jo såmen går litt tregt
![]()
Jaa, må nesten detTålmodig kjære dutålmodig!
Haha! MorsomtFøler med han!Jeg har et sterkt konkurranseinstinkt selv og vet hvor fælt det er å tape
![]()
nja. Spørs på oppskrifta![]()
NeeeeeeejOg fant ingenting?!![]()
Høres slitsomt utDet ville jo ikke overraske.
Eldstemann ble rød på tiden det tok å gå fra stua til badet når han bæsja i bleien. Men derfor begynte vi å holde ham over vasken tidlig og potte fra jul (for da dro vi på ferie til svigermor og holdt ham ikke over vasken hennes. Heller holdt ham på potte. Han var jo bare fire mnd den jula.)
Men vi fikk ham bra igjen hver gang. Luft og sprelle naken, smøre litt og lommebleier med innside som er relativt tørr.
Han hadde sine eksemflekker som ble smurt med kortison og er den dag i dag en sensitiv fyr med tendenser til håndeksem.
Mellomste har bare hatt et skikkelig tilfelle av eksem, det gikk det brennkopper i, det ble riktig ille. Man tror det var en allergisk reaksjon, men kom ikke igjen.
Tidvis tander bleiestump der også, men luft, bephanten og nevnte bleier fikk henne bra
Og da er det frustrerende at nevnte bleier er det som gjør henne rød over det hele. Som en rødrosa truse akkurat der bleien var. Ikke sår sånn med en gang men det blir det.
Ikke at hun egentlig er bra der hun var sår etter en dag i papir heller, men der hun ikke var sår er hun normal farge i det minste.
Jepp, og nå er jeg ferdig og hjemmeDu har nedtelling ja
Ååh, det blir nok veldig deilig vil jeg troJa etter kveldsvakt torsdag har jeg fri til onsdag neste uke![]()
Har vært på gåturHva skjera bagera?
Godt å komme hjem?Jepp, og nå er jeg ferdig og hjemme![]()
Bedre enn de vi har flest av i alle fall, men funker ikke på natt, da blir senga våt om vi ikke bytter bleie sånn i 1-2 tiden.... Så blir det papir må vi prøve et annet merke og se om passformen er bedre i alle fall. Men jeg skal prøve ut bleier med naturmaterialer mot huden, blir våtere men muligens greit, hun tålte jo brettebleier i bomull som ble klissvåte.Høres slitsomt ut
Men da funker ihvertfall papir bedre enn tøy? Om ikke optimalt allikevel da...
Hørtes deilig ut! Alene?Har vært på gåtur
Ja gleder meg allerede :-DÅåh, det blir nok veldig deilig vil jeg tro![]()