Yes det har vi hattHatt en fin tur?
Altså, tur på hytte, ikke den lange veien hjem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes det har vi hattHatt en fin tur?
Altså, tur på hytte, ikke den lange veien hjem
Var godt å komme hjemSå bra![]()
Det er på hadelanddet vet jeg ikke hvor er
så deiligher sliter vi med legging i kveld
Hehe ja det er en stund siden det
Det tror jeg på!!! Synes det var deilig å komme hjem selvVar godt å komme hjem
Borte bra ,hjemme bestDet tror jeg på!!! Synes det var deilig å komme hjem selv![]()
Definitivt! Beste med å reise bort er å komme hjemBorte bra ,hjemme best
He he helt enigDefinitivt! Beste med å reise bort er å komme hjem![]()
Folk strever vel med unger som ikke skjønner at klokken er stiltSå stille det var i kveld
Det er godt muligFolk strever vel med unger som ikke skjønner at klokken er stilt![]()
Måtte gi mannen litt oppmerksomhet etter noen dager fra hverandreSå stille det var i kveld
Du er som vanlig langt foran megYey da var vintersko til kb kjøpt inn også. Trenger vel bare litt luer og votter så er det meste klart til vinteren...
Så stille det var i kveld
Det var slik her i alle fall.Folk strever vel med unger som ikke skjønner at klokken er stilt![]()
Ser den jaMåtte gi mannen litt oppmerksomhet etter noen dager fra hverandre![]()
Det har ikke jeg heller .... men med sko til 60 % rabatt så måtte jeg slå tilDu er som vanlig langt foran meg
Som ikke har alt på plass til våren engang
Lege ville ikke henvise meg til fysio da han mente det ikke hadde bevis for at det funket. Får heldigvis tilrettelagte lister på jobb og egentlig lettere på kveldsvakt enn dagvakt. Og har flest kveldsvakterNå vet jeg ikke hvor ille ditt bekken er, men dersom du ikke hører på det er det ikke sikkert du blir helt bra etter at barnet er født..
Hva sier fysio og lege?