Er nok det enklesteJepp, vi må nok dele oss![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok det enklesteJepp, vi må nok dele oss![]()
Ingen kollisjontypisk påske eller kollisjon?
Hjemme nå heldigvidGodt du har oss da![]()
Er hjemme nåKommet dere hjem nå eller er det kø enda?
Fjerne gamle fyllinger og kegge på nyeHva skal du der da?![]()
Hatt en fin tur?Er hjemme nå
Masse lykke tilFjerne gamle fyllinger og kegge på nye
trekke visdomstann
det vet jeg ikke hvor erPå gran
så deiligDet var egentlig helt genialt å ha mange på besøk dagen etter klokkestilling.
Ungene er så utslitte at de ikke protesterer på å legge seg "en time før"
Hehe ja det er en stund siden detHehehehe. Noe interessant med andre ord?
Edit: såg nå at jeg trykka på feil tilbake knappblei plutselig helt tilbake. Hahaha
Fordi de som gjør det i videoen ofte har flere forsøk og den de legger ut er den hvor de (endelig) klarer detHvorfor skal det være så vanskelig å herme etter en video på nettet ?
Takk for detHa en flott vakt![]()
Det vil gå fortTakk for det. Foreløpig har det gått strålende og litt under 1.5 time igjen
![]()
Bare pass på å ikke overbelast det og hør på bekkenet når det sier at nå er det nok1 vakt igjen denne påsken. Kjenner bekkenet har godt av litt fri nå
Så braEr hjemme nå
Helt santDet vil gå fort
1,5 timer er ikke lenge
Ja sitter og tenker på det. Skulle egentlig hatt fri i morgen men ble spurt om en ekstravakt og angrer egentlig nå kjenner jegBare pass på å ikke overbelast det og hør på bekkenet når det sier at nå er det nok
Nå vet jeg ikke hvor ille ditt bekken er, men dersom du ikke hører på det er det ikke sikkert du blir helt bra etter at barnet er født..Ja sitter og tenker på det. Skulle egentlig hatt fri i morgen men ble spurt om en ekstravakt og angrer egentlig nå kjenner jeg
skal strikke å hekle, Men jeg klarer ikke første løkka engangFordi de som gjør det i videoen ofte har flere forsøk og den de legger ut er den hvor de (endelig) klarer det
Hva er det du prøver på nå?
Det blir deilig ! Hold ut1 vakt igjen denne påsken. Kjenner bekkenet har godt av litt fri nå