Skravletråd Mars!

Ja. Det var nemlig to veiinger på mellomste da hun var tre mnd. En på 4,9 og en på 5,1 (og noe gram, hun gikk opp ca 150 gram) med ei ukes mellomrom. Vi måtte nemlig tilbake og veie for å se om jeg hadde klart å amme henne opp i vekt, ellers snakket hs om mme.... Så den uka ammet jeg og gjorde nesten ikke annet.

Så å se at denne følger kurven sin er betryggende
Ingenting er bedre enn det:)

Samme her. DC er det de pleier å se på. 2 konger, Austen og ally, Jessi, Dog whit the blog. KC! Love it! Alt er bedre enn nrk og fantorangen :knegg:
Her går det mye i XD kanalen :P to konger, lab rats og 7D er de mest populære her i huset :P
Phinies og ferb er populær hos både store og små ;)

Lab rats glemte jeg, den er jo råbra. Phinies og Ferb orker jeg bare ikke. Får den introsangen på hjernen.
Hehe. Mannen er helt frelst i phinies og ferb :P
Jeg har sett alle episodene av lab rats :P synes det er en artig serie ;) ofte vi "glemmer" å bytte kanal når ungene er lagt. Haha :D

Haha:P er vel ikke alt som passer nei:P
Men vi håper det dukker opp noe snart. Helst i vår. Så fort som mulig så vi lettere kan planlegge sommeren. Uten jobb blir det rimelig ferie (svigermor, besøke svigerfar og en dag i hunderfossen sikkert) men det gjorde vi i fjor (for det var passe avslappende for en gravid Sara med bekkenløsning) så jeg har lyst litt lenger. Ungene snakker på dyreparken og Legoland. Vi får se.

Men vi vet jo ikke om han har jobb, som påvirker økonomien, og om når han da får ferie. Guttungen har ferie juli. Da er Sfo stengt. Jeg har permisjon, så vi kan tilpasse oss greit, men fint å finne ut før bhg begynner å spørre om hvilke uker mellomste skal ha fri

God kveld :) håper alle har huska å stille klokka
Det har vi gjort.

Så ungene skal snart få kveldsmat. På tide å stramme inn etter feriens rangling. Kombinert med at klokka er justert er de neppe veldig motiverte eller trøtte.... (utenom yngste, hun kan sove stort sett hele tiden tror jeg. Men hun bare våkner og spiser og justerer alt etter eget velbefinnende. Som ikke alltid passer en trøtt mor)

Back
Topp