Litt usikker på denne faktakunnskapen deresNeida vi bare konstaterer fakta kjære deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt usikker på denne faktakunnskapen deresNeida vi bare konstaterer fakta kjære deg![]()
Så kjapp du er
Liker ikke regnHeeeeerlig! Ooog så må du vel mote deg opp til en sykkeltur i regnet![]()
Hva skulle vi ha pratet om da liksom?!Det hadde blitt dårlig med diskusjoner her inne da![]()
Litt usikker på denne faktakunnskapen deres![]()
Klapp på skuldra til degKlærne er tattikke fått lagt på plass de reine da siden det var lillebror sine og han sover
![]()
Hva skulle vi ha pratet om da liksom?!![]()
Imponert over selektiv hukommelseMen jeg kan
Hihi, blir jo litt forvirretIkke noe å være usikker på det da![]()
Hørtes interessant og spennende utMåtte ha hvert at vi pratet om hvor fine blomster vi har og at sola skinner det da![]()
Klapp på skuldra til deg![]()
Kommer du å tar mitt ogsåVar bare et stativ med klær og brette og siden det var lillebror sine klær må de ligge i sofaen til i morgen. Og så henge opp en maskin. Går ganske kjapt når jeg starter Hehe
He he klart det erTakk takk
Faktisk så er lillebror en reser til å klappe meg på skuldra. Når jeg bærer han så klapper han meg titt og stadig på skuldra mens han gliserregner med at det er hans måte å si at jeg gjør en kjempe jobb
![]()
Ehm du bare fortrenger altImponert over selektiv hukommelse![]()
Den er helt fin denLitt usikker på denne faktakunnskapen deres![]()
Kommer du å tar mitt også![]()
He he klart det er
Bare ta han medHaha nei jeg kan nesten ikke gå ifra han som sover![]()
He he det hadde duSå bra at du bekrefter detda hadde jeg helt rett da
![]()
Bare ta han med