Skravletråd Mars!

Ja vi var å besøkte mamma, kjørte ut til Tjøme, hilste på hun ene tanten min og kusina mi som er hjemme på påskeferie :)
Så avsluttet vi med middag hos en annen tante av meg som har kjøpt seg leilighet der :)

Barnefri er sykt chill. Mannen skal på kino med en kompis, så skal jeg ut med en venninne :)

Hva skal du idag da? :)

Kose med ungene :) nyte en fridag

Per nå er det 17 som har over 800 (aner ikke om tråder men det har de sikkert i orden :p ) og 23 stykk som har over 700. Blir spennende å se iallefall

Jada sovnet mellom halv 5 og 5 engang, så strengt tatt var det vel egentlig morgen da Haha :P

Ja vi var å besøkte mamma, kjørte ut til Tjøme, hilste på hun ene tanten min og kusina mi som er hjemme på påskeferie :)
Så avsluttet vi med middag hos en annen tante av meg som har kjøpt seg leilighet der :)

Barnefri er sykt chill. Mannen skal på kino med en kompis, så skal jeg ut med en venninne :)

Hva skal du idag da? :)

Så kos med familiedag❤️
Vi skal ha det i dag :) skal ut en liten trilletur, så drar vi på besøk til pappa og hans familie :)

Mangler litt inunderkant av 100.. Blir travelt nok med jobb det.. :/ orker lite etter jobb..
Overkant av hundre her sist jeg sjekket. Men jeg har ikke jobb da. Jeg har baby

Og trenger ikke den veska...

Back
Topp