Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig med den første latterenNesten alene hjemme....
Men vi har det barnet som påvirker nattesøvnen her da. De to eldste overnatter hos mormor og morfar på campingvogna. Men minstemor må være hos meg. Hun er forøvrig 3 mnd i dag![]()
Og har ledd høyt for første gang. Når jeg var ute og flyttet bilstolene over i pappas bil så de kan kjøre dem hjem i morgen (note to self. Neste gang kan femåringen ha beltestol. Det var ikke lett å finne feste til forankringsselene, og hun får det trangt.
Jada, mye god mat og annet snadder inne i dag. Bakte skoleboller og hatt vafler.Har dere hatt en fin dag jenter?
God kveldGodkvell till alla dere. Hoppas dere har en fin påske![]()
Høres koselig ut detBare slappe av , se film og spille
Høres koselig ut.Jada, mye god mat og annet snadder inne i dag. Bakte skoleboller og hatt vafler.
Bygget legotårn til taket og et husGlad han er så interessert i det, jeg elsker bygge lego nemlig
Han spiste hele 2 posjoner med havregrøt til kvelds så det tyder på at formen kommer seg
Fikk du ryddet?
Ja, vært koselig.Høres koselig ut.
Fikk ryddet stuen og det meste av kjøkkenet + vært på Plantasjen
Kommer 6 stykker + en hund så med oss blir vi 8 voksene, 2 barn, 1 baby og 1 hundJa, vært koselig.
Så flott.
Mange gjester på søndag?
Fin gjeng det.Kommer 6 stykker + en hund så med oss blir vi 8 voksene, 2 barn, 1 baby og 1 hund
Lammestek, kremet sjysaus og rotgrønnsakerFin gjeng det.
Serverer du lam?
Ja Takk. Er syk så hoppas bara eg blir frisk snartGod kveld
Håper du også har en flott påske!
Så kjedelig.Ja Takk. Er syk så hoppas bara eg blir frisk snart
Takk. Ja verkligen kjedeligt. Har vart syk siden början av februari(bronkit). Hade 1 veckan i mars der eg var litt lettare så åkte eg på en influensa å her er eg enda tett hosta hodepine.Så kjedelig.
Hva feiler deg?
Masse god bedring
Masse god bedringJa Takk. Er syk så hoppas bara eg blir frisk snart
Jeg har og vært på jobb. Ikke enkelt å skravle da.. Trøtt og slitenDa er jeg ferdig på jobb, 3 vakter igjen i påsken![]()
Godkvell till alla dere. Hoppas dere har en fin påske![]()
Hei, hva skjedde?
Skravletråden vår falt ned på side 2 på generelt, det skal vi ikke ha noe av![]()