Når får du se han igjen?Bah. Hvem skulle trodd jeg kom til å savne mannen så mye etter bare tre dager![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når får du se han igjen?Bah. Hvem skulle trodd jeg kom til å savne mannen så mye etter bare tre dager![]()
I morgenNår får du se han igjen?
Det er ikke lenge tilI morgen![]()
Yeei, så gøyJa fikk meldt meg på slankekrigen må bare finne en vekt. Lol
Smart planHar pasifisert de eldste foran hvar sin datamaskin, og nå har de i tillegg fått godter.
Lille U og mannen sover
Hvor er mannen da?Bah. Hvem skulle trodd jeg kom til å savne mannen så mye etter bare tre dager![]()
Han var vel rundt 11-12 måneder. Når springer han rundt bordet og langs sofaen samt hvis han har slik en gå vogn ting. Har ikke sluppet taket enda men det kommer nok i god tid før lillebror kommerNår begynte din kar å stå?![]()
Hehe. NeiDet er ikke lenge til![]()
Hjemme og pusser opp stuaHvor er mannen da?![]()
Lasagne, hjemmelaget pizza, påskeskinke... Hva har du handlet inn til påske?Funderer på hva jeg skal lage til middag i dag jeg.... noen som har tips?
I dag sendte jeg mannen ut på trilletur, så jeg fikk gjort unna helge(påske) husvaskenGod morgen! Ønsker alle en strålende dag
Hva er deres planer?
Her tittet sola så vidt innom i dag, håper på mer i morgenHåper på sol idag, så blir det trilletur med naboen forhåpentligvis![]()
Egentlig ikke! Snuppa sover dårlig for tiden!God morgen
sovet godt?
Så heldig du er <3God formiddag
Sov til kl 0830 jeg!
Fikk sol på trilletur idag.Her tittet sola så vidt innom i dag, håper på mer i morgen![]()
full fart på hanHan var vel rundt 11-12 måneder. Når springer han rundt bordet og langs sofaen samt hvis han har slik en gå vogn ting. Har ikke sluppet taket enda men det kommer nok i god tid før lillebror kommer![]()
Fikk sol på hele trilleturenKrysser fingre for sol
Den er ikke her ihvertfall![]()
Det ble en flott tur. TakkKose dere på tur!![]()
Så greit daI dag sendte jeg mannen ut på trilletur, så jeg fikk gjort unna helge(påske) husvaskenEllers har jeg spist sjokkis og drukket kaffe, og leka med lillegull
![]()