Æsj dwt er kjedeligHadde akkurat blanda flaske til J så klarer jeg å velte ut hele flasken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj dwt er kjedeligHadde akkurat blanda flaske til J så klarer jeg å velte ut hele flasken![]()
God formiddagGod morgen folkens![]()
Flere som er våkne tidlig i dag?
Så moro daÅååja! Tror hun går alene snart altså. Denne jenta har ikke ro i rumpa![]()
Så deiligJaa. Og idag griller vi pølser om været holder seg![]()
Ja, men heldigvis ikke så høye leververdierÅh, herregud... det høres bare helt grusomt ut... Fikk du det tidlig eller?
Det var nydelig!Jah! Såå innmari fint!! ♡
Så flottHadde akkurat blanda flaske til J så klarer jeg å velte ut hele flasken![]()
Så effektiv du erDa har jeg rukket å tæmme oppvaskmaskin, henge opp klær, hjelpe største med dusjing, dekke på frokostbord osv.. nå er vi ferdig spist og skaø kose oss med påskemorgen:![]()
Så flott![]()
Æsj dwt er kjedelig
Haha. Been there![]()
Jaa haha ble mye banning på morgen kvistenDen er kjip![]()
Ja den begynner nåHahalykke til på kjolejakt!
Her blir det tacoFunderer på hva jeg skal lage til middag i dag jeg.... noen som har tips?
Ja. Møtte sjefen. Han gliste og sa at han gleder seg til poteten hans kommer tilbakeLitt artig å være gjest også kanskje?!![]()
God formiddagGod morgen! Ønsker alle en strålende dag
Hva er deres planer?
Godt å høreJeg skal ikke overdrive og si at jeg gjorde det, men føler meg en smule bedre i dag altså Hehe![]()
Kose dere på tur!Håper på sol idag, så blir det trilletur med naboen forhåpentligvis![]()
Hihi, var nok deiligDet er helt sant, den dusja jeg bort i går kveld Haha
Krysser fingre for solHåper på sol idag, så blir det trilletur med naboen forhåpentligvis![]()
Bittelitt actionVar det noe action?
Det er lov å banne litt da jaJaa haha ble mye banning på morgen kvisten
Så kommer gubben med "det er jo nesten bare vann" kommentaren
Takk for det.God formiddag
Ha en super dag dere også!
Vi har ikke så mye planer...har lovet å bake kake da![]()