Når begynte din kar å stå?Akkurat slik vi har det her og har hatt det slik en stund nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når begynte din kar å stå?Akkurat slik vi har det her og har hatt det slik en stund nå![]()
Morn morn! Våken før hanen galer her som vanligGod morgen folkens![]()
Flere som er våkne tidlig i dag?
Jah! Såå innmari fint!! ♡Shit! Der snakker vi gåsehud og frysninger!![]()
Har vært hektiske dager vil jeg tro. er frøkna frisk?![]()
Så braSå godt som, altså crp er ganske så fin og såvidt jeg vet er hun feberfri. Men matlysten mangler fortsatt. Hun er og veldig sliten og slapp så alt går veldig sakte og hun blir fort svimmel og får vondt i hodet. Men det går rette veien heldigvis![]()
Så bratar vel litt tid før både matlyst og energinivået er på plass igjen. Men godt dere er ute
![]()
Håper detJa det gjør det, håper hu kvikner litt til nå i helgen da![]()
Da har jeg rukket å tæmme oppvaskmaskin, henge opp klær, hjelpe største med dusjing, dekke på frokostbord osv.. nå er vi ferdig spist og skaø kose oss med påskemorgen:![]()
Takk, vi skal kose oss masseTakk,godt med litt skryt
Det fortjener du også,sånn som du jobber, nå får du kose deg med gutta dine ♡
SnadderNidar sin stor plate med smørbukk
Ja , men slapp enda.
Stakkars lilleJa hun var fornøyd, helt skutt etter en dusj da stakkars![]()
Ja var ikke feil detSnadder
Godt han er på bedringens vei![]()
Den er kjipHadde akkurat blanda flaske til J så klarer jeg å velte ut hele flasken![]()
Håper du våknet opp med et hav av energiUff ja og det selv om jeg har drukket burn hver dag :Ojaja får lade batteriene i kveld og så ta fatt på alt som må gjøres i morra
![]()
Hm, fisk, kylling eller kjøtt?Funderer på hva jeg skal lage til middag i dag jeg.... noen som har tips?