Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he greit å få pakket dayes! så det ble pakket mest i går kveld og delvis natt![]()
He he ehm til gud eller kongen så klartLitt usikker på hvor klagen skal sendes![]()
Dere har ikke fått kommet dere hjem enda? Hvordan er det med henne nå?
Du skulle egentlig til Bergen?
He he ehm til gud eller kongen så klart
Vet ikke helt. Han har astma og mest sannsyblig allergi i tilegg. Som meg som barn , nesten mer syk enn frisk...Skal til barnelege og øre,nese,hals lege etter ferien her. Står nå fast på astma med. men ikke allergimed.Stakkars lille, er det influensaen?
Godt hun er bedre!Neida kanskje i morgen om ikke det blir feber i kveld og at hun må spise/drikke greit...
Det går bra, hun er mye kvikkere så i dag har hun klær på seg og sitter oppi senga istedenfor å ligge..
Ja det var det som var planen egentlig..
JaaJippi, så gøy![]()
Godt hun er bedre!
Kjedelig. håpe du kan ta turen snart igjen
Kjedelig . Når er permen over?Ja det er detdet spørs om jeg klarer å få muligheten med det første så blir vel ikke før høsten om jeg rekker det før jeg er ferdig i perm...
Kjedelig . Når er permen over?
Bra dere koser dereGod dag
Nyter ferien med familienvi er bare hjemme, men så deilig
Titter innom før jeg og frøkna skal ut i bhg å hente dressen og vintersko just in casespent på om henne har tisset i trusa. Fikk tips å sette på truse innenfor bleia. Hadde hun på do ca en time etter hun sto opp også var hun sliten og holdt på å sove så hun har hatt på truse og bleie siden 09:30. Skal sette hun på do straks
![]()
Har noen meldt avbud allerede?Gaaah at folk ikke kan sjekke om de er opptatt eller ikke før de sier de er med.
Okei. Hvor gammel er han når han starter i barnehagen daMidten av september mener jeg...
Takk for detGod formiddagBare to timer igjen på jobb så er det ferie
Tok med meg lykkeliten på jobb i dag, siden det bare er 4 timers dag
God påske alle sammen som har tatt seg ferie og alle om ikke skal på ferie
![]()
Utrolig frustrerende!Jaa ikke santjeg spurte også "da er det i orden?"
Ja sa de på telefonen![]()
Kundeservicen dems er en tålmodighetsprøve![]()
Ja han var storJa han er definitivt en kattungemen skikkelig svær
![]()
Okei. Hvor gammel er han når han starter i barnehagen da?
Mhm det må duJeg får sende en til kongen da og gå innom kirken og legge igjen en til gud![]()