Skravletråd Mars!

Hihi ja ❤️ ingenting enda, men for noen dager siden smokkesnor og babyboots :D de har ikke størrelse 50 i det jeg har sett på, "flaks" :p

Ååå babyboots!!! <3 <3 Det er så utrolig søtt!

Hvor kjøpte du smokkesnoren fra?Jeg er på utkikk etter en jeg også :D

Hvordan har dagen ellers vært? :D

Ååå babyboots!!! <3 <3 Det er så utrolig søtt!

Hvor kjøpte du smokkesnoren fra?Jeg er på utkikk etter en jeg også :D

Hvordan har dagen ellers vært? :D
Ja ❤️
Epla.no faktisk :D
Var på føden idag men ingen modning og lillegutt trives godt :) ellers bare kost med familien ❤️ duda? :D

Ja ❤️
Epla.no faktisk :D
Var på føden idag men ingen modning og lillegutt trives godt :) ellers bare kost med familien ❤️ duda? :D
Så bra at lillegutt har det fint❤️
Vi har vært på 3 mnd kontroll. Snuppa var ikke særlig fornøyd med vaksinene og hun har det ikke noe godt nå :( Håper hun føler seg bedre imorgen..

Så bra at lillegutt har det fint❤️
Vi har vært på 3 mnd kontroll. Snuppa var ikke særlig fornøyd med vaksinene og hun har det ikke noe godt nå :( Håper hun føler seg bedre imorgen..
Å nei :( hater de ... N hun ble alltid så utilpass av det :/

Men vi er jo ikke hjemme ;)

Ah... ja nei men da hadde det jo vært litt sånn smør på flesk ja. Å pynte for husfluene mens man er borte er liksom ikke noe vits i. og så finner man fluebæsj i påskeskålen etter at de har hatt fest og danset på bordet mens dere var borte. Utakknemlige :shifty:

Samme blir snuppa :( Fikk så vondt av henne når hun skrek sånn helt hysterisk tidligere i dag :(

Hvor lenge var N utilpass etter en vaksine?
Verste er jo den siste :( par dager, men jeg reagerer så regnet med det

Godt å høre det gikk bra ;)

Bedre at de oppførte seg "for bra" enn det motsatte ;) :D
Nå er det overstått!!

Hvordan har dagen din ellers vært? :)
Haha ja det var veldig koselig :)
Dagen min gikk egentlig til det besøket :p resten av dagen gikk egentlig til å slappe av å gjøre husarbeid, eller husarbeid er vel egentlig ikke å slappe av :p

Hva med deg? Gjorde du noe koselig?

Haha ja det var veldig koselig :)
Dagen min gikk egentlig til det besøket :p resten av dagen gikk egentlig til å slappe av å gjøre husarbeid, eller husarbeid er vel egentlig ikke å slappe av :p

Hva med deg? Gjorde du noe koselig?
Hehe.. Nei husarbeid et ikke å slappe av!! :P

Jeg var på helsestasjon med vesla.. Vi var på 3 mnd kontroll.. Fikk vaksiner.. Etter å ha vært der har snuppa vært dårlig.. Så gjorde ikke så mye annet enn å trøste og styre i går.. Tror ikke jeg skal mye annet i dag heller. Hun er veldig utilpass stakkar :(
Skal sjekke tempen på henne om to
timer igjen.. Håper hun ikke har feber!

Skal du være hjemme i påsken eller?

Dersom man ikke er kristen eller om man er agnostiker eller ateist eller hva man definerer seg selv som, så kan man feire påskesnopet istedet :)
Sant :)

Enn de som ikke spiser snop da?:p eller tror?

Back
Topp