Det er jo ikke ille35 min sånn ca
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ikke ille35 min sånn ca
Aha...Den turen med fotballaget.
17000 rett ut![]()
Får det jo igjen etterhvertAha...
Det blir jo litt, men blir gøy, da
Da er det da ikke så illeFår det jo igjen etterhvert![]()
Neida er ikke det. Betaler 1450 av de selv og resten får vi igjen forhåpentligvisDa er det da ikke så ille
Det varierer veldig. Er ok mest hos svigerinnr og mindre hos svigersDet er jo ikke illeBesøker dere hverandre ofte?
spørs hva man tror påJa! Man må jo hylle påsken. Fyren hang jo på korset i en evighet for oss. Skulle bare mangle at han får pynt og feires med en kylling og hare..
Og om man tror på påskeharen da?spørs hva man tror på![]()
Jeg vet ikke :OÅj.. bra det ble oppdaga tidlig da! Må du på noen flere kontroller enn vanlig da eller?
Min dag har faktisk vært litt kjedelig...
Nei ikke jegNå ble det egentlig ganske stille her
Gikk alle og la seg?
Men nå tror jeg at jeg går.Nei ikke jeg
Høres fryktelig kjent utVåkenbare litt opptatt med redebygging. Retter sagt vi har det vi trenger i str 50, men vil ha mer
blæææ
Klart vi må tro på påskeharen, ellers blir det jo ikke no påskeegg, og uten påskeeggg, da mister jo vi en god unnskyldning til å proppe oss fulle med sjokoladeOg om man tror på påskeharen da?

Da pynter man med masse egg da. Går ikke det bra?Og om man tror på påskeharen da?
Neida, er fortsatt våken.. så vidtNå ble det egentlig ganske stille her
Gikk alle og la seg?
Man blir så stresset av detHøres fryktelig kjent ut
Godt å høre det gikk braDet gikk ganske bra
Alle oppførte segeller jeg følte de kanskje oppførte seg litt for bra
![]()
Litt sånn "grandperant of the year" awards![]()
Våkenbare litt opptatt med redebygging. Retter sagt vi har det vi trenger i str 50, men vil ha mer
blæææ