Hva er det med laksen som du ikke liker da?Det er det.
Spiser egentlig ganske mye fisk, og jeg liker det meste, bare ikke laks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det med laksen som du ikke liker da?Det er det.
Spiser egentlig ganske mye fisk, og jeg liker det meste, bare ikke laks
Lille mi har nektet å ta smokk fra hun var født, så når hun våkner om kvelden/natta må hun ha puppen for å sovne igjen!"Smokken er borte" oppvåkningen har vi også mye avvi har til og med 3 smokker i senga
likevel så våkner hun.
Jeg lagde kyllingsuppe i går, dersom du ikke sper på med melk på slutten blir den tykk som en gryterett og kan brukes til det..Jeg har brukt noen av kyllinggrytene til Toro, da jeg syns de er gode. Men skulle gjerne ha funnet ei oppskrift hvor jeg kunne laget noe enda bedre fra bunnen av![]()
At den ikke smaker noe godtHva er det med laksen som du ikke liker da?![]()
Jeg hakke pynta noepåske meg her og der.. Gleder meg til å bli ferdig med å pynte![]()
U var vel rundt 6 måneder før han skjønte hva den var til, frøkna var 4 måneder.Lille mi har nektet å ta smokk fra hun var født, så når hun våkner om kvelden/natta må hun ha puppen for å sovne igjen!
Ikke jeg hellerJeg hakke pynta noe![]()
Tusen takk! Jobber med søstra mi i hele morgen, så dette går braSå gøyhåper du får en fin vakt!
Har ikke jeg gjort enda hellerJeg hakke pynta noe![]()
Godt jeg ikke er aleneIkke jeg heller![]()
Skal du pynte?Har ikke jeg gjort enda heller
Tiden har gått så utrolig fort.Uff a meg, jeg har snart 1 åring i hus![]()
Milkshake, smoothie, juice, iste?Nei hun er jo så fin at hun skal bare ha vannvann er sunt men i slike tilfeller som dette ønsker de at hun drikker noe annet enn bare vann
![]()
Tiden går fort :OUff a meg, jeg har snart 1 åring i hus![]()
Tusen takk for oppskrift, da skal jeg prøve den neste gangJeg lagde kyllingsuppe i går, dersom du ikke sper på med melk på slutten blir den tykk som en gryterett og kan brukes til det..
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/1458581273_enkel_kyllingsuppe_me.html
Regner med detSkal du pynte?
Ja hun blir det 2april4 måneder allerede?!
God bedring til storebror... Reagerer han på mat?
50/50 er jo koselig da! Alle trives med det?
Gutta mine har det fint![]()
Det røde håret er helt fantastiskMin eldste har også et fantastisk rødt hår.
De yngste er blonde som mannen og meg