Ikke noe spennende drikke hun har lyst på heller?![]()
Nei hun er jo så fin at hun skal bare ha vann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe spennende drikke hun har lyst på heller?![]()
Rødt hår er fint da![]()
Slikt er utmattende ja!Ja hehemen guuud så sliten jeg er
![]()
3 damer sitter å hyper opp ungen min hahaha! Men det var veldig gøy. Tror J koste seg![]()
Nei det er jeg enig iDet er ikke gøy
Samme her, styrer unna toro og sånt så godt jeg kan!Jeg lager det meste selv, veldig lite halv og hel fabrikat her selv om det hender en sjelden gang
God kveldGod kveld
Hva gjør dere i kveld?
Her var det middag også sovnet jeg 18:30. Tar på å være på sykehuset mange timer![]()
Så nydelig den var!
Min eldste har også et fantastisk rødt hår.Frøkna er veldig vakker med sitt røde hår ❤ jeg hater mitt![]()
Jeg husker ikke sist jeg brukte Toro eller KnorrSamme her, styrer unna toro og sånt så godt jeg kan!Tåler heller ikke hvetemel, så det er mye jeg ikke kan spise.
Så gøyFørste jobbdag imorgen tidlig. Blir kasta rett ut i kassa klokka 7![]()
Pynter du mye?påske meg her og der.. Gleder meg til å bli ferdig med å pynte![]()
Klarer ikke se det jeg :/ hormoner og sånn fungerer utrolig dårlig sammenGod kveld
Sitter i sofa og ser på nyheter..
HalloHei! Hvordan har dagen vært?
"Smokken er borte" oppvåkningen har vi også mye avHadde en liten oppvåkning her for 10 minutter siden siden smokken var borte, men så fort den var på plass var han borte igjen
Jeg har brukt noen av kyllinggrytene til Toro, da jeg syns de er gode. Men skulle gjerne ha funnet ei oppskrift hvor jeg kunne laget noe enda bedre fra bunnen avJeg husker ikke sist jeg brukte Toro eller Knorr![]()
Æsj, det var lite?!Sov bare rett under 3 timer natt til i dag
Som regel klarer han å finne den selv her"Smokken er borte" oppvåkningen har vi også mye avvi har til og med 3 smokker i senga
likevel så våkner hun.
De tør nok ikke kødde med deg!Ja de burde springe fort, jeg har da ikke rødt hår og er steinbukk uten grunneller bare den biten med at jeg har sitti på et lite rom i snart en uke
![]()