Å hjelpes, det har jeg ikke fått med meg
Håper virkelig lille snart blir bedre
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å hjelpes, det har jeg ikke fått med meg
Håper virkelig lille snart blir bedre
Var på jobb kl 06:45 etter rett under 3 timer med søv og etter det var det fysio og så full rulle med tre barn.God kveld
Hva gjør dere i kveld?
Her var det middag også sovnet jeg 18:30. Tar på å være på sykehuset mange timer![]()
Her lager vi alt fra bunnen av! men bruker hakkede tomater på boks!Det kan være raskt for dem av oss som ikke lager maten fra bunnen.
Dolmio....
Krysser fingrene for det og en rolig påske for dereTakker på bedringens vei, tar bare tid og håper nå at legene lar oss få reise hjem i morgen
![]()
Det gjør visstnok også kokkerHer lager vi alt fra bunnen av! men bruker hakkede tomater på boks!
Men de bør jo helst koke en stund for å bli riktig gode vel? Dog kan det spises før, men den rette sødmen i tomatene skal vel helst koke lenge?Her lager vi alt fra bunnen av! men bruker hakkede tomater på boks!
Oi det var lite søvn :O gikk det bra hos fyso? Da kan du snart slappe av daVar på jobb kl 06:45 etter rett under 3 timer med søv og etter det var det fysio og så full rulle med tre barn.
Siste er på vei i seng nå
Krysser fingrene for det og en rolig påske for dere
Steker karbonadedeig, har over hakkede tomater, litt tomatpuré, løk og krydder, og lar det stå å putre til spaghettien er ferdig, ca 10minEr bolognese raskt?
Nå har jeg aldri laget det, men hadde fått det for meg at det var noe som egentlig skulle koke i lang tid![]()
Har en arm som er fryktelig kranglete, men hun er flink.Oi det var lite søvn :O gikk det bra hos fyso? Da kan du snart slappe av da![]()
Det er det jeg kaller kjøttsausSteker karbonadedeig, har over hakkede tomater, litt tomatpuré, løk og krydder, og lar det stå å putre til spaghettien er ferdig, ca 10min
Håper ikke jeg hellerJa så ser ut til at det blir væsketilførsel i natt også, håper ikke det har noe å si for hjemreisen nå da..
Styrer på med reisen i juniGod kveld
Hva gjør dere i kveld?
Her var det middag også sovnet jeg 18:30. Tar på å være på sykehuset mange timer![]()
Masse lykke til, så hvor ligger butikken jeg skal besøke i morgenFørste jobbdag imorgen tidlig. Blir kasta rett ut i kassa klokka 7![]()
Oj heftig startFørste jobbdag imorgen tidlig. Blir kasta rett ut i kassa klokka 7![]()
Ja men jeg har jobba i butikk fra jeg var 13 år til 21. Så litt erfaring selv om det er nå nesten 4 år siden jeg jobba sist i kassa. De mener bare jeg takler det helt sikkert fint, selv i påskekaoset. jeg tar utfordringa!Oj heftig start
TakkMasse lykke til, så hvor ligger butikken jeg skal besøke i morgen![]()