Skravletråd Mars!

Du har jo vært opptatt:)
Vi har vært i syden og er ikke helt i gjenge ennå:P
Jeg har vært opptatt, og er ikke i gjenge.

Mannen er på butikken. Med generell handleliste på "søndagsmiddager" eksempelvis noe av kalkun. Svineribbe eller steik etc. Han sier at kombinasjonen av at vi er sent ute og han ikke særlig inspirert gjør det umulig å finne mat.

Jeg får se hva jeg finner på kiwi i morgen. Han dro på obs får utvalg i kveld :-P

Ungene i tottene på hverandre er bok trøtte. Mor er sliten. Lillesøster utilpass. Mulig fordi hun ikke har gjort annet enn å tisse i bleiene sine siden da hun skapte behov for ren body i kirken under dåpen. Så håper han snart kommer hjem fra butiken.

Så koselig da:D
Alt bra med barna??

Jada, er det! Snuppa vokser og er fornøyd, nærmer seg 4mnd nå<3
O.J. er aktiv og sprudlende. Plages dog en del med både astma og magen, håper det blir bedre.
Ellers ny ordning med bonus, 50/50.
og gutta dine?:)

Ja hehe :D men guuud så sliten jeg er :eek:
3 damer sitter å hyper opp ungen min hahaha! Men det var veldig gøy. Tror J koste seg :)
3 damer hyper opp J.
Er dere på ferie, og hjelper de til med å legge J etterpå :P

Nei vi var hos svigermor, hun bor 30 min fra oss. Så mamma kom med toget fra Tønsberg :) hadde vi hatt plass så skulle mamma mer enn gjerne fått blitt over å lagt sitt hyperaktive og overtrøtte barnebarn :p
Det ble litt tull her i kveld så Lille U kom seg først i seng 45 minutter etter han skulle, han var så lykkelig og sov før jeg var ute av rommet...

God kveld :)

Hva gjør dere i kveld?

Her var det middag også sovnet jeg 18:30. Tar på å være på sykehuset mange timer :p

Greit å komme hjem søndag så man får mandagen hjemme før jobb og skole da :)

Ja det er det, har lyst å ha med ungene dit når minste blir bitte litt større :)

Nei egentlig ikke, men nå var dagens blodprøver ganske fine så de ville ha oss her en natt til for å se hvordan feberen blir og om hu trenger væske til natta.. men mest sannsynlig kan vi få reise hjem i morgen :D
Godt å høre at dere antageligvis kan reise hjem i morgen og at hun er på bedringensvei :)

Back
Topp