Skravletråd Mars!

Ååå :) Spennende tid :) :) :) Husker jenta vår begynte med det, hun var så ivrig på å slutte at hun begynte å gråte når hun fikk på bleie på dagen, så da var det bare å slutte på flekken og informere de i bhg om at hun ville gå på do ;) Hadde ikke investert i noen truser en gang, siden det skjedde så og si over natten,så hun måtte låne en av meg som var for liten til meg og alt for stor til hun :D
Hihi så søtt :) leste at truser burde unngås i starten men heller bare bukse og bruke truse senere. Stemmer det?

Å deilig! Er det snø eller vår vær der nå? Vi skal også bare slappe av på hytta til svigers, som ligger i Bø i Telemark og men vi skal være der med de :) Skal nok jobbe i morgen også er det halv dag på Onsdag, så da blir det påske fra da ;) Har hamstret appelsiner som jeg skal ha med meg ned/bort dit :) Er jo så enorm priskrig nå, bare 2,90kr kg :o
Vårvær med alt regnet som hører til :p svigers kommer utover de også, fra onsdag av. Utrolig godt når svigermor stiller opp med nydelig middag hver dag :D
appelsiner! Det var det jeg skulle huske å handle imorgen :p priskrig her også, så må ha noen kilo til påska :D

Hihi så søtt :) leste at truser burde unngås i starten men heller bare bukse og bruke truse senere. Stemmer det?
Det er jeg ikke sikker på o_O men jeg skjønner poenget med det at man ikke bør det i starten, siden de ikke er vant til det og kanskje kan tro det er bleie...Vi kjøpte slike boxere på rema 1000 som ikke var sånn truse truse, de syntes hun var veldig behagelig :) men hun hadde ikke så mange uhell i bhg som jeg hadde trodd, la jo igjen 10 truser til skift i tilfelle, men jeg tror hun så litt opp til de større barna som hun lekte med og ville gå på do når de gjorde det :) Hun er 3,5 år nå og sover fortsatt med bleie på natta, for hun har ikke blitt tørr ennå :( så vi jobber litt med det da ;)

ja får se hva det blir etterhvert :) skal lære meg å strikke å

Begge deler er helt forferdelig

Ja det er jo like grusomt for den andre uansett :P men siden hun er barnet og den syke så får hu vilja da det er lettere å ta dyna enn å kle av seg mer for hennes del :P

Det er jeg ikke sikker på o_O men jeg skjønner poenget med det at man ikke bør det i starten, siden de ikke er vant til det og kanskje kan tro det er bleie...Vi kjøpte slike boxere på rema 1000 som ikke var sånn truse truse, de syntes hun var veldig behagelig :) men hun hadde ikke så mange uhell i bhg som jeg hadde trodd, la jo igjen 10 truser til skift i tilfelle, men jeg tror hun så litt opp til de større barna som hun lekte med og ville gå på do når de gjorde det :) Hun er 3,5 år nå og sover fortsatt med bleie på natta, for hun har ikke blitt tørr ennå :( så vi jobber litt med det da ;)
Ja og da har de flere uhell skjønte jeg :p håper det går bra :) noen barn klarer det ikke så tidlig. Jeg brukte bleie lenge, men jeg slet med å tisse pga drømmer :p

Barn trenger å snakke om det, husker det selv. Men er ikke så lett å prate om det selv :/ selvfølgelig alle barn har lov til det. Jeg selv var aldri flink til å prate med mamma om sånn. Men hun skjønte det var noe når jeg sto uten klær i vindu i - 20 når jeg hadde litt forskjølse for å bli drit dårlig. Jeg var mobbeoffer, så her skal jeg passe på signalene som jeg hadde
Dette var heldigvis ikke noen på skolen hans, eller som han vet hvem er.
Ikke sikkert de noen gang møtes igjen

Vårvær med alt regnet som hører til :p svigers kommer utover de også, fra onsdag av. Utrolig godt når svigermor stiller opp med nydelig middag hver dag :D
appelsiner! Det var det jeg skulle huske å handle imorgen :p priskrig her også, så må ha noen kilo til påska :D
Å uff :( Regn får man jo liksom ikke nok av!! :p Jeg er så enig med deg der at det et utrolig deilig med svigermor som varter opp med god middag hver dag :) :D
Hehe, bare hyggelig å minne deg på det :p Sambo kom hjem med en bærepose :o så tror vi skal klare oss :D

Ja og da har de flere uhell skjønte jeg :p håper det går bra :) noen barn klarer det ikke så tidlig. Jeg brukte bleie lenge, men jeg slet med å tisse pga drømmer :p
Ja da hadde jeg bare prøvd med bukse i starten jeg om jeg skulle gjort det igjen :) Får gjøre det på nestemann som kommer i september når han blir stor nok ;) Er det jeg tenker også, hun må føle seg klar og ikke presset til å slutte med det på natta :) har litt av samme problemer med smokk også, prøve å avvende den også på natta.. Noen erfaringer der eller? Tips?

Å det kan det være mange grunner til
Det har de ikke lov å si, men det kan være mangt. Det er hvertfall ikke greit at han slår hun og det har de fått beskjed om

Fått noe svar?

Nei venter fortsatt på en del prøvesvar, så håper de kommer i morgen. Jeg vil hjem nå, og dessuten så er det snart påskeferie så håper man kan få med seg det :P jeg trenger hvertfall ferie nå kjenner jeg Haha :P

Back
Topp