Helga er over.
Hvorfor? Så fort? Hva skjedde? Baaaah...
Jeg syntes egentlig helgen har hvert lang og gått ganske seint jeg da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helga er over.
Heier på dereTviler akkurat nå, men holder motet oppe![]()
I know the feelingHelga er over.
Jeg syntes egentlig helgen har hvert lang og gått ganske seint jeg da![]()
åffer då då?Men hva i all verdenåffer då då?
Sykt barnkan bli laaaange dager ut av slikt
![]()
Hah jeg er syk selv så har vært sånn delvis til stedet hele helgaMulig derfor jeg ikke synes det har vært noe helg
![]()
Det kan hende jaher går vi nesten i surr i dagene, hadde det ikke hvert for at det stod dag på mobilen så hadde jeg ikke klart å skille dagene Hehe men nå vil jeg helt ha påskeferie så syntes ungen kan bli bedre slik at det er håp for påskeferie
![]()
Ja gleder meg veldig til påskeferie jeg også! Synd den er over så fort også!
man tenker hurraaa ferie men ferier går stort sett bort i stress og lite ro..
Hehe,de kan å få sagt detHaha den ødelagte stua, fra barn og fulle folk assa![]()
Så flinke dere er!God søndag alle sammen!
Jeg har vært uten bv i over 24 timerdet har ikke skjedd siden i fjor sommer.. vi har rett og slett jobbet non stop siden kl 13.30 I går. La oss kl 1 i natt og pån igjen i dag. Nå var både jeg og mannen så utslitt at tuppa fikk ei skål godis og ipaden så vi voksne fikk ta en dupp på sofaen. Gode foreldre . Haha
Vi har fått gjort mye! Vi har flyttet ut av stuen og fått alt som sto der inn på vårt soverom, vi har fått soveplass på det framtidige gjesterommet. Vi har også båret det nye taket, gulvet og veggene som skal opp på stuen inn dit og revet den gamle stuen. Vi har revet, revet og revet. Og båret osv. Så nå har vi en velfortjent pause på "stuen" før vi skal starte på å rive siste rest.
Puh.
Oi, da må du ha vært trøtt!Trøtt.no
Jobber hardt for å holde meg våken. Mannen frister til og med med Dolly pizza, likevel er søvnen i ferd med å ta over styringen![]()
Masse god bedring til veslaVært på legevakta vi. Ville ikke spise, greide ikke sove og bare gråt. Fikk litt feber også. Legen konstaterte ørenetennelse :O Fikk antibiotika
Takk! Hun har sovet bra i natt og er i mye bedre form alleredeMasse god bedring til vesla![]()
Hvordan gikk det?Sitter rett utenfor rommet hans nå og det høres ut som om han er ved å vugge seg selv i søvn nå...
Ja var tydeligvis detSikkert helt perfekt kjemi mellom dem![]()
God morgenGod morgen jenter. Wow ligger å ammer og fikk nettopp frokost på sengen. Så deilig
Jeg var i seng rundt kl 2330 men mannen har vært mye oppe i nattHvordan gikk det?