Skravletråd Mars!

Klart det. Mye avhengig om det er privat eller offentlig også.

Selvsagt. Men uansett burde ansvar og utdanning gitt lik lønn. Uansett privat eller ei synes jeg. Men den sikkerheten man har i det offentlige er veldig god å ha da. Den er jo egentlig verdt noen kroner den ;)

Klart det. Mye avhengig om det er privat eller offentlig også.
Lønningene i det private "må" vel strengt tatt være høyere enn det offentlige siden de ikke nødvendigvis har en pensjonsordning slik at arbeidstaker ofte må ha en større en pensjonsforsikring enn de som jobber i det offentlige.
De som søker jobb ser ofte på de i sammenheng med lønn, og de fleste bedrifter ønsker å konkurrere om de beste

Hun sovna kl 06, men da bare for en time, for da var jo storebror våken og kom inn å skulle kose. Akkurat fått henne til å sovne igjen nå.

Hun er snørrete og surklete hoste. Pluss at jeg tror hun har vondt i magen. Bæsjer mye, lukter IKKE godt, og har hatt et par ganger hbor hun har brekninger når hun gråter :( ikke feber

Stakkar :(
Åssen er formen til snuppa nå?

God søndag alle sammen!
Jeg har vært uten bv i over 24 timer :o det har ikke skjedd siden i fjor sommer.. vi har rett og slett jobbet non stop siden kl 13.30 I går. La oss kl 1 i natt og pån igjen i dag. Nå var både jeg og mannen så utslitt at tuppa fikk ei skål godis og ipaden så vi voksne fikk ta en dupp på sofaen. Gode foreldre . Haha :p

Vi har fått gjort mye! Vi har flyttet ut av stuen og fått alt som sto der inn på vårt soverom, vi har fått soveplass på det framtidige gjesterommet. Vi har også båret det nye taket, gulvet og veggene som skal opp på stuen inn dit og revet den gamle stuen. Vi har revet, revet og revet. Og båret osv. Så nå har vi en velfortjent pause på "stuen" før vi skal starte på å rive siste rest.
Puh.

Trøtt.no
Jobber hardt for å holde meg våken. Mannen frister til og med med Dolly pizza, likevel er søvnen i ferd med å ta over styringen :P

God søndag alle sammen!
Jeg har vært uten bv i over 24 timer :o det har ikke skjedd siden i fjor sommer.. vi har rett og slett jobbet non stop siden kl 13.30 I går. La oss kl 1 i natt og pån igjen i dag. Nå var både jeg og mannen så utslitt at tuppa fikk ei skål godis og ipaden så vi voksne fikk ta en dupp på sofaen. Gode foreldre . Haha :p

Vi har fått gjort mye! Vi har flyttet ut av stuen og fått alt som sto der inn på vårt soverom, vi har fått soveplass på det framtidige gjesterommet. Vi har også båret det nye taket, gulvet og veggene som skal opp på stuen inn dit og revet den gamle stuen. Vi har revet, revet og revet. Og båret osv. Så nå har vi en velfortjent pause på "stuen" før vi skal starte på å rive siste rest.
Puh.
Flinke dere er :D

Back
Topp