Så kjedeligJeg ventet ikke for lenge, men fikk under 30 min søvn før snuppa våknet
Og var våken i over 3 timer i natt :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedeligJeg ventet ikke for lenge, men fikk under 30 min søvn før snuppa våknet
Og var våken i over 3 timer i natt :/
God bedring til veslaUff. Det ut til at det blir innehelg på oss likevel. Lillejenta har fått mye feber ila natta![]()
LokaltSå koselig
I byen eller lokalt?
Plages veldig med magen etter vaksine denne ukaSå kjedelighva plages hun med?
Goood ferie!!God morgenjeg har påskeferie
![]()
Det blir gøyLokalt
De har satt opp i blanke messingen her, så da må jeg se![]()
Hva gjør dere der??Forhåpentligvis får vi reise hjem fra sykehuset i dag, det er hvertfall mitt håp og plan![]()
Hva er planene for dagen der da?
God påskeferie!!God morgen![]()
Overlykkelig for at det etter i dag er ferie i to uker og vi slipper lekserikke bare ungene som er lei
![]()
Så kjedeligPlages veldig med magen etter vaksine denne uka![]()
Ja, gleder megDet blir gøy
Husker filmen godt![]()
Det stemmerSå kjedelighun er 3 mnd nå?
Blir bra detHihi
Hun bor egentli i Oslo men er hjemme på påskeferie å ville egentlig ha med både meg og mannen, men får ta til takke med kun meg i dag![]()
Den har jeg sett mange ganger, hadde den hjemmeJa, gleder megjeg har faktisk ikke sett filmen
![]()
Takk i lige såGod påskeferie!!![]()
Uff, håper det går fort overPlages veldig med magen etter vaksine denne uka![]()
Ja, kjedelig å være lita og sykDet stemmer
Håper virkelig det blir bedre snart![]()
Ja, absolutt også syns jeg det er gøy å se på å støtte opp de lokaleBlir bra detkjekt å kunne gjøre slike ting
![]()
ÅjaDen har jeg sett mange ganger, hadde den hjemme![]()
Gjentar. MisunneligJa, absolutt også syns jeg det er gøy å se på å støtte opp de lokale![]()