På kiwienSå gøy, hva da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På kiwienSå gøy, hva da?
Hva skal dere se?Så skal jeg plutselig på teater i kveld, jeg og ei venninne. Gleder meg!![]()
Jeg ventet ikke for lenge, men fikk under 30 min søvn før snuppa våknetLa du deg da? Det gjorde ikke jeg ,huff. Gikk ut og plukket opp litt etter snekkerne jeg..
Så koseligSå skal jeg plutselig på teater i kveld, jeg og ei venninne. Gleder meg!![]()
Det er jo en bedring fra sist da i allefallSatser på det"bare" 39 i CRP denne gangen. For en mnd siden var den 89
![]()
Men godt de passer på
Satser på jeg slipperDet er jo en bedring fra sist da i allefallLenge til neste prøve igjen da?
Å den er kjipSatser på jeg slippervar i utgangspunktet frisk igjen, men immunforsvaret er en smule på bærtur for tiden
blir syk bare noen nyser i samme rom virker det som
![]()
Så deilig da, veldig greit med slike tilbudPå kiwide trengte folk og sjefen ville ha meg dit når hun hørte jeg ville ha litt ekstra inntekt
![]()
Jeg ogsåÅ den er kjipSatser på at du blir helt frisk igjen nå
![]()
Gleder meg!Åååh. Det blir konge!![]()
HihiMisunnelig![]()
Når man henger her i skravletråden så går det kjaptSkjønner ikke hvordan dere rekker jeg!!! Synes jeg sitter her inne å svarer for harde livet.. Har 500 nå.. Håper jeg greier 800.. Men veldig usikker på det.. Snart jobb..
God natt![]()
Så gøy å bli spurt daPå kiwien![]()
God ettermiddag snuppaGod morgen alle sammen! Ser dere har skravlet litt siden sist jeg var innom denne tråden Hehe
Ha en super fin dag alle sammen![]()
I blanke messingenHva skal dere se?
Uff da??Au hodet mitt og nakken...
Kjempe braJeg ogsåevig optimist
![]()