God morgenGod morgen alle sammen! Ser dere har skravlet litt siden sist jeg var innom denne tråden Hehe
Ha en super fin dag alle sammen![]()
bra med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen alle sammen! Ser dere har skravlet litt siden sist jeg var innom denne tråden Hehe
Ha en super fin dag alle sammen![]()
He he det var lengeSkikkelig TV Dag i dagsitti siden 19 å sett på TV
![]()
God bedringAu hodet mitt og nakken...
De er herlige de småJa, det er ubeskrivelig!![]()
Ja. Fant detnit her om dagen. Hadde ikke sjekka premieinnlegget på en stund. 15 tråder toppremien. Altså å starte 15 ulike tråderTråder? At man må starte tråder liksom?
Stakkars litenUff. Det ut til at det blir innehelg på oss likevel. Lillejenta har fått mye feber ila natta![]()
Ja det er helt herlig!!!!!
Votter for øyeblikket.. Holder på med både selbuvotter og mariusvotter![]()
Takk. Andre gangen på to uker nåStakkars litengod bedring
![]()
Uff daUff. Det ut til at det blir innehelg på oss likevel. Lillejenta har fått mye feber ila natta![]()
Huff daTakk. Andre gangen på to uker nå![]()
Takk for detGod bedring![]()
Synes det er mye. Og enda ikke kvitt forkjølelsen sin som kom etter influensaHuff da![]()
Uff daGod morgen![]()
Jeg klarte ikke å sove med en gang i går. Men sovnet til sluttherregud så mye rart man drømmer og jeg kokte.
Broren min er på sykehuset etter brann på sykehjemmet. Han har fått i seg en del røyk og gasser som er giftig :/ huff hva han må gjennom ....
Snart stå opp og vekke snuppa![]()
Må gå om litt under en time
Uff god bedringAu hodet mitt og nakken...
Takk. Liker ikke at de små er sykeUff da
god bedring
Uff, stakkarsUff. Det ut til at det blir innehelg på oss likevel. Lillejenta har fått mye feber ila natta![]()