Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, min har jobba, men skulle snakke med meg imens.. krever så mye vettuMin vasker opp han![]()
Så absoluttJa jeg synes hun er kjempeflink jeg altså
For noen skravlesaraer
Hehe, blir litt det samme her ogsåHva gjør dere når dere har sånn 20 varsler? Og 19 av dem er *denogden* siterte deg og du ikke klarer å holde styr på å svare alle![]()
Får litt sånn "håper personen ikke tror jeg ikke gidder svare"![]()
Bra jeg ikke er alene om detHehe, blir litt det samme her også![]()
Godt han har deg som passer på hanJa må passe litt på nevøen minhan sliter litt stakkars.
Du PH begynner 14 marsender nok opp med å se på i år også
![]()
Har sovet ett par timerja vi skal kose oss, derfor jeg sov
![]()
Det har jeg heldigvis sluppet unnaJeg ogsåmen er overraskende glad i sjokolade dette svangerskapet .huff
![]()
Haha det var en PH tråd her i fjor, jeg var sååå aktivGodt han har deg som passer på hanhvor gammel er han?
Så bra vi er flere som ser på PH
Er like spent i år som jeg alltid pleier å være.. Gleder meg![]()
14 mars er mandag det!! Wohooo![]()
Haha det var en PH tråd her i fjor, jeg var sååå aktiv![]()
Så det er godt gubben er den fornuftige av oss
Eller han har begynt å se på Kardashians med meg så vet ikke om han er så fornuftig likevel![]()
Hahaha jeg setter deg på det prosjektetHaha![]()
Gubben ser på PH med meg, så kan ikke si han er noe mer fornuftig enn hva jeg er..
Vi får lage en ny PH tråd i år![]()
Si meg, hvem heiet du på i fjor?![]()
Hahaha jeg setter deg på det prosjektetmandag it is
Oii. Ja nå må jeg tenke. Jeg heiet på Elin![]()
Ååj shit så trøtt jeg er nåvåkna nettopp
litt tåkete her jeg skriver
![]()
Æsj for en dårlig natt. Liggende med sterke leggkramper, jente som aldri fant helt roen.
Idag er jeg zombie... zzz
HeiheiGod morgen damer![]()
Endelig lørdag![]()
Hvordan har natten vært?
Planer for dagen?
Neei:/ sliten fra uka og, og når man ikke får sove noe særlig, er det slitsomt. Hun er jo turbo uansettSå kjedelig snuppa!! Det er absolutt ikke noe godt å gå rundt som en zombie.. Håper hun er roligere nå og at dere begge får hvilt dere litt utpå dagen i dag <3
Planer for dagen?
Heihei
Natta har vært ekstremt dårlig. Så zombie idag. Enn din?
Idag skal vi nok til byen en tur. Henge med broren min før han drar hjem. Hva skal du gjøre?